توکلی: ۸۵ درصد داوطلبان کنکور کارت گرفتند/ تهران دارای بیشترین داوطلب



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امروز آخرین مهلت دریافت کارت کنکور است، گفت: 947هزار و 213 نفر از داوطلبان کنکور تاکنون کارت خود را دریافت کرده‌اند. 

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس، با بیان اینکه آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: تا صبح امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه تعداد ۹۴۷هزار و ۲۱۳ نفر معادل ۸۵ درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت کرده‌اند.

 

 وی افزود: از تعداد کل داوطلبان تعداد ۱۸۷ هزار و ۶۰۱ نفر از استان تهران و ۱۳۲ هزار و ۵۰۸ نفر از شهر تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

 

به گفته توکلی، کارت شرکت در آزمون تمامی گروه‌های آزمایشی به همراه برگه راهنمای آزمون سراسری از ۹ تیرماه برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org منتشر شده و داوطلبان تا پایان امروز مهلت دارند برای دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------