مهلت ثبت نام در پذیرش کارشناسی ناپیوسته ۹۹ تمدید شد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در پذیرش با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد. 

فاطمه زرین آمیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مهلت ثبت نام در پذیرش با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها امروز ۲۳ اردیبهشت ماه پایان می یافت که به منظور رفاه حال داوطلبان تا شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید شد.

 

وی افزود: همچنین فهرست رشته محل های جدید برای این مقطع در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

 

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که پیش از این در پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اقدام کرده اند، امکان مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات ثبت نامی را دارند. 

 

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: کل ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کاردانی به کارشناسی(ناپیوسته) سال ۹۹ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر است.

 

وی افزود: این ظرفیت برای پنج هزار و ۲۷۴ رشته محل تعیین شده است.

 

سخنگوی سازمان سنجش گفت: داوطلبان در زمان ثبت نام باید نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته اعلام شده، اقدام کنند.

 

وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است. 

 

به گزارش ایرنا، مهلت ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شد؛ آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای رشته های با آزمون روز جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می شود.

 

داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان نسبت به پرداخت مبلغ ۴۶ هزار تومان اقدام کنند.

 

چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باشد، می تواند با پرداخت ۹ هزار و ۳۰۰ تومان دیگر در این پذیرش ها نیز شرکت کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------