آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

توزیع کارت آزمون ارشد آغاز شد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از امروز دوشنبه ۱۳ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ روزهای پنجشنبه ۱۶، جمعه  ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد.داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت آزمون مراجعه کنند. 

 

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

آن دسته از داوطلبان آزمون ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید پرینت کارت شرکت در آزمون رشته دوم خود را نیز از درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

 

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد تعیین شده است.

 

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تعداد ۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد به ویروس کرونا مبتلا هستند. بنابراین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کووید-۱۹ شده‌اند(اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

 

لازم است داوطلبان زمان مناسب برای طی کردن حدفاصل منزل تا حوزه امتحانی را برآورد کنند تا به موقع در محل آزمون حضور یابند. حوزه های برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح  آماده حضور داوطلبان خواهند بود و لازم است داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و از تردد بی مورد در محل آزمون جدا خودداری کنند.

 

همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است از فردا سه‌شنبه ۱۴ مرداد به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام نموده و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------