بیوگرافی و عکس های رایان تفضلی فوتبالیست دورگه



رایان تفضلی و همسرش, رایان تفضلی در پرسپولیس, رایان تفضلی در تیم ملی

زندگی نامه ریان تفضلی

 

بیوگرافی ریان تفضلی بازیکن دورگه انگلیسی - ایرانی

رایان تفضیلی فوتبالیست متولد 6 مهر 1370 در ساتن لندن است. او بازیکن ایرانی-انگلیسی است که در پست مدافع بازی میکند. از جمله باشگاه هایی که در آن ها نقش داشته است می توان به منزفیلد تاون، ساوت همپتون ،سالزبری سیتی و پیتربورو یونایتد و لیورپول اشاره کرد. در ادامه به بیوگرافی این بازیکن ایرانی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

چکیده ای از بیوگرافی رایان تفضیلی

نام کامل: رایان سیروس تقضیلی 

تاریخ تولد: 6 مهر 1370

محل تولد: ساتون ،بریتانیا 

زمینه فعالیت: فوتبالیست

پست: مدافع 

قد : 1.94

 

بیوگرافی رایان تفضلی 

 

پدر رایان تفضلی, دوران باشگاهی رایان, رایان تفضلی

رایان تفضلی فوتبالیست انگلستانی است که ریشه ایرانی دارد

 

رایان تفضیلی در بریتانیا به دنیا امده است و شهروند انگلستان است اما به دلیل اینکه ریشه ایرانی دارد می تواند به عنوان بازیکن ایرانی نیز در تیم ملی ایران فعالیت کند. او بازیکن انگلیس می باشد و پست تخصصی او مدافع است. رایان یکی از بازیکنان مطرح انگلستان است اما به دلایل مختلفی بار ها از میادین رقابت جا مانده است.

 

دوران باشگاهی رایان

رایان تفضیلی در اوایل دوران فوتبالی خود به اکادمی ساوت همپتون پیوست. او بعد ها کاپیتان موفق زیر 18 سال تیم ساوت همپتون شد.

رایان در اکتبر سال 2009 به مدت یک ماه به صورت قرضی به تیم سالزبری در لیگ انگلستان پیوست و موفق شد برای نخستین بار در ترکیب اصلی بزرگسالان قرار بگیرد اما نخستین بازی او در 10 اکتبر 2009 برابر یورک سیتی چندان جالب و مورد پسند نبود و در نیمه دوم اخراج شد. رایان پس از آن پنج بازی در لیگ و یک بازی در اف ای کاپ انجام داد.

 

او در دسامبر به ساوت همپتون بازگشت و پس از اینکه در ترکیب این تیم ناتوان بود ، دوباره در سال 2011 و به مدت سه ماه به سالزی سیتی بازگشت و برای این تیم بازی کرد.

تفضیلی پس از فسخ قراردادش با ساوت همپتون ، تلاش کرد به صورت ازمایشی با ایستلی و ریدینگ تمرین کند تا با بتواند با آن ها قرارداد ببندد اما تلاش های او بی فایده بود 

 

رایان تفضلی در منزفیلد تاون {فصل 13-2012}

 

رایان تفضلی و همسرش, رایان تفضلی در پرسپولیس, رایان تفضلی در تیم ملی

رایان تفضلی در سال 2012 به منزفیلد تاون پیوست

 

رایان تفضیلی پس از یک سال دوری از میادین فوتبال در 20 اوت سال 2012 به منزفیلد تاون در لیگ کنفرانس پیوست و نخستین بازی اش را در 15 سپتامبر 2012 انجام داد که با برد برابر براینتری همراه بود.

او با اینکه فقط پنج بازی در لیگ و یک بازی در اف ای کاپ انجام داد و بیشتر فصل را با مصدومیت سپری کرد اما باشگاه در پایان فصل به او پیشنهاد تمدید قرارداد داد.منزفیلد تاون در پایان فصل ، قهرمان آن دوره لیگ کنفرانس شد.

 

فصل 14-2013

نخستین بازی تفضلی دراین فصل برابرنورث همپتون تاون در 21 سپتامبر 2013 بود که با نتیجه خوب 3-0 به سود منزفیلد تاون به پایان رسید. او در آغاز این فصل شماره پیراهن خود را از 23 به 12 تغییر داد و مدتی بعد به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو به مدت 1 ماه از میادین فوتبال دورماند. او در تاریخ 29 دسامبر 2013 به میادین بازگشت که با برد 2-1 تیمش مقابل چلتنهام تاون همراه بود.

 

تفضلی خودش را در ترکیب اصلی تیم منزفیلد تاون پایدار کرد و نخستین گل خود را در تاریخ 8 مارس 2014 با برد 2-1 در برابر نیوپورت کانتی به ثمر رساند و هفته بعد یک گل دیگر در برد پرگل 3-0 منزفیلد تاون برابر روچدیل به ثمر رساند.

 

فصل 15-2014 از درورا باشگاهی رایان تفضلی 

در پیش از فصل 15-2014 از باشگاه اسکاتلندی داندی یونایتد برای تفضلی پسشنهادی رسید که منزفیلد آن پیشنهاد را رد کرد و باشگاه درباره تصمیمشان در وبسایتشان توضیح داد.

 

 او در آغاز فصل نخستین گل خود را در برد 2-1 برابر آکسفورد یونایتد به ثمر رساند. اوضاع برای تفصلی خیلی خوب پیش میرفت تا اینکه او در اوایل اکتبر در بازی برابر آکرینگتون یونایتد از عضلات عقب ران دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل او تا ماه نوامبر از میادین فوتبال دور ماند. او در دسامبر و پس از تساوی در برابر هارتل پول یونایتد به دلیل دوکارته شدن و از دست دادن یک بازی ، دچار یک بیماری ویروسی شد و برای مدت ها از میادین فوتبال دور ماند. 

 

همچنین وی در تاریخ 24 ژانویه 2015 در تساوی 0-0 برابر ویکام واندررز به میادین فوتبال بازگشت. او در 48 بازی که در تمام رقابت ها به میدان رفت یک گل به ثمر رساند و در پایان فصل نیز قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا کرد.

 

فصل 16-2015

رایان تفضلی سال 2015 تنها یک گل در 29 سپتامبر در برد 2-0 برابر استیونج به ثمر رساند.

پیتربورو یونایتد

تفضلی در تاریخ 6 ژوئن 2015 با تیم پیتربورو یونایتد قراردادی سه سال بست و در 18 اکتبر برابر نورث همپتون نخستین گل خود را به ثمر رساند.

 

 دوران باشگاهی رایان, رایان تفضلی, زندگی نامه ریان تفضلی

تصویر رایان تفضلی از حضورش در تیم پیتروبورو یونایتد

 

در آوریل سال 2017، تفضلی توانست بهترین مدافع فصل 17-2016 پیتربورو شود و در ماه مه نیز او بهترین بازیکن فصل 17-2016 پیتربورو یونایتد نام گرفت.

 

تفضلی در تیم هال سیتی

رایان تفضیلی در تاریخ 18 ژوئیه 2019 با قراردادی 2 ساله به تیم هال سیتی پیوست و اولین بازی خود را برای این باشگاه به عنوان یار تعویضی در اولین بازی فصل 20-2019 در شکست 2-1 خارج از خانه انجام داد.

 

عکس

رایان در تیم هال سیتی

 

جوایز و افتخارات رایان تفضلی

 

پدر رایان تفضلی, دوران باشگاهی رایان, رایان تفضلی

 

رایان فوتبالیست حرفه ای است که در پست دفاع بازی می کند و جوایز زیادی دریافت کرده است

 تفضلی توانست در پایان فصل 14 در سال 2013 تنها با 24 بازی انجام داده در منزفیلد 3 جایزه را از آن خود کند. این 3 جایزه عبارت اند از :

• جایزه بازیکن فصل از نگاه هواداران 

• جایزه بازیکن سال منزفیلد تاون 

• جایزه بازیکن فصل از نگاه کادرفنی و مدیران

در سال 2014 تفضلی قراردادی جدید را با باشگاه امضا کرد.

 

وضعیت تاهل و ازدواج رایان تفضلی

رایان ازدواج نکرده و هنوز مجرد می باشد.

 

آلبوم تصاویر رایان تفضلی 

 

رایان تفضلی در پرسپولیس, رایان تفضلی در تیم ملی, پدر رایان تفضلی

تصویر جدید رایان تفضلی

 

زندگی نامه ریان تفضلی, عکس های رایان تفضلی, رایان تفضلی کیست, قد رایان تفضلی

رایان تفضلی به همراه مادرش

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------