بیوگرافی کلارنس سیدورف بازیکن فوتبال + عکس همسر ایرانی اش



کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف, کلارنس سیدورف بازیکن فوتبال

بیوگرافی کلارنس سیدورف

 

بیوگرافی و عکس های کلارنس سیدورف

کلارنس کلاید سیدورف متولد ۱ آوریل ۱۹۷۶بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل سورینام با تابعیت هلندی است. او که به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دوران خودش شناخته می‌شود، به وسیله پله در لیست فیفا ۱۰۰ قرار گرفت.

چکیده ای از بیوگرافی کلارنس سیدورف 

نام کامل: کلارنس کلاید سیدورف

متولد: ۱ آوریل ۱۹۷۶ 

محل تولد: پاراماریبو، سورینام

قد: ۱٫۷۶ متر (۵ فوت ۹ ۱⁄۲ اینچ)

پست: هافبک

 

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف بازیکن فوتبال

کلارنس سیدورف بازیکن فوتبال

 

بیوگرافی کلارنس سیدورف

کلارنس سیدورف متولد ۱ آوریل ۱۹۷۶ اهل سورینام میباشد. او زمانی که دو سال سن داشت به کشور هلند مهاجرت کرد .

 

خانواده او کاملا فوتبالی بودند برادرانش همگی فوتبالیست بوده و پسر عمویش هم در باشگاههای کشورش به طور حرفه ای بازی می کرد. پدر کلارنس سیدورف به عنوان مدیر برنامه بازیکنان فوتبال فعالیت داشت.

 

کلارنس سیدورف به 7 زبان دنیا تسلط دارد به زبان های هلندی و انگلیسی و ایتالیایی و پرتغالی و اسپانیایی کاملا مسلط است.

 

همسر اول کلارنس سیدورف

کلارنس سیدورف با زنی برزیلی به نام لوویانا ازدواج کرده که مالک رستورانی در میلان است. این زوج ۴ فرزند دارند. به نظر می رسد طلاق گرفته اند.

 

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف,همسر اول کلارنس سیدورف

کلارنس سیدورف و هسر اولش

 

همسر ایرانی کلارنس سیدورف

کلارنس مدت ها قبل با یک خانم ایرانی ازدواج کرده و اکنون در دبی زندگی می کنند. سوفیا مکرمتی (سپیده کرامتی) همسر ایرانی کلارنس سیدورف مدل و سفیر جواهرات اسکاویا معتبرترین جواهر دنیا است.

 

کلارنس چند سال قبل با سپیده با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی نیز رفت و آمد دارد. بعضی از منبع ها می‌گویند وی دانش‌آموخته الکترونیک است و بعضی منبع ها رشته تحصیلی وی را بازرگانی اعلام نموده اند. 

 

تا دو ماه قبل نیز کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، ولی اکنون نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های گوناگون در کنار همدیگر هستند. سپیده کرامتی دو فرزند نیز به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد.

 

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف, کلارنس سیدورف بازیکن فوتبال

کلارنس سیدورف و هسر ایرانی اش

 

دوران باشگاهی کلارنس سیدورف 

آژاکس

کلارنس سیدورف  که از دستاوردهای آکادمی آژاکس بود فوتبالش را در اوایل ۱۹۹۰ در آژاکس و بعنوان هافبک راست شروع نمود. وی اولین بازی حرفه ایش را در تاریخ ۲۹ نوامبر ۱۹۹۲ و در حالی که فقط ۱۶ سال سن داشت انجام داد، که این کار او را جوانترین بازیکن تاریخ آژاکس کرد. او در دوره ۹۴–۱۹۹۳ که دومین دوره حضورش در آژاکس بود، خودش را به سرعت در ترکیب اصلی آژاکس زیر نظر لوئی فان خال ثابت کرد و به این باشگاه کمک کرد که بتواند برنده سه‌گانهٔ داخلی که شامل اردویسه، جام حذفی فوتبال هلند و سوپر جام فوتبال هلند بود، شود.

 

در دوره بعد او به آژاکس کمک کرد تا قهرمان پیاپی اردویسه و سوپر جام در کنار به دست آوردن چهارمین قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا بعد از شکست دادن میلان در فینال شود. گل پاتریک کلایورت در فینال مایه پیروزی آژاکس برابر غول ایتالیا گردید. در آژاکس او عضو گروه دکابل به همراه ادگار داویدس پاتریک کلایورت و سپس وینستون بوگارد و مایکل ریزیگر بود؛ این دوستی‌ها در جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ هم ادامه پیدا کرد.

 

سمپدوریا

بعد از موفقیت‌های اروپایی، سیدورف با آژاکس تمدید نکرد و با قراردادی یک ساله به سمپدوریا در سری آ ایتالیا پیوست. زمانی که وی از به دست آوردن جام با باشگاه جدیدش بی سرانجام بود، ۳۴ بار به میدان رفت و توانست ۳ گل بزند و به تیمش در به دست آوردن رتبهٔ هشتم کمک کند. با این حال او توانست فرمش را به مثل گذشته در آژاکس حفظ کند و در پایان فصل به رئال مادرید در لا لیگا اسپانیا منتقل شود.

 

رئال مادرید

سیدورف در سال ۱۹۹۶ به رئال مادرید پیوست، جاییکه او در ۳ دوره اول حضورش تقریباً همیشه یکی از بازیکنان اصلی سفید پوشان بود. در اولین دوره، او به مادرید کمک کرد تا بتواند بار دیگر عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد، در حالی که در دومین فصل، (۹۸–۱۹۹۷)، او نقش عمده‌ای را در قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا که با شکست ۱–۰ یوونتوس در فینال به دست آمد ایفا کرد که این عنوان دومین عنوان قهرمانی چمپیونز لیگ سیدورف نیز بود.

 

اینتر میلان

در ۲۴ دسامبر ۱۹۹۹، سیدورف با مبلغ ۲۳/۳۵ میلیون دلار به اینتر پیوست. با وجود کمک به تیمش برای رسیدن به فینال کوپا ایتالیا، باخت در ۲–۱ مجموع رفت و برگشت برابر لاتزیو سبب گردید نتواند هیچ عنوان قهرمانی را برای اینتر به دست بیاورد. با این وجود او به علت دو سوپر گلی که در تاریخ ۹ مارس ۲۰۰۲ در تساوی ۲–۲ برابر یوونتوس به نتیجه رساند همیشه در ذهن های هواداران اینتر وجود خواهد داشت.

 

میلان

بعد از سپری کردن دو سال با اینتر، در سال ۲۰۰۲ در ازای فرانچسکو کوکو از اینتر به میلان، رقیب همشهری اینتر پیوست.

 

وی در سال ۲۰۰۳ به همراه میلان قهرمانی کوپا ایتالیا را به دست آورد، عنوانی که میلان بعد از ۲۶ سال مجددا کسب کرد. در همین فصل سیدورف توانست سومین مدال لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد تا نخستین بازیکنی باشد که توانسته با سه تیم گوناگون این عنوان را به دست آورد.

 

در این فینال تمام ایتالیایی میان میلان و یوونتوس، بعد از تساوی ۰–۰ در ۱۲۰ دقیقه، در حالی که سیدورف نتوانست پنالتی خودش را به گل تبدیل کند، میلان توانست در ضربات پنالتی یوونتوس را شکست دهد. در ادامه در فصل ۰۴–۲۰۰۳ سیدورف نقش مهمی را در قهرمانی میلان در سری آ برعهده داشت. این عنوان همینطور چهارمین عنوان سیدورف در لیگهای باشگاهی بعد از دو قهرمانی با آژاکس و یک قهرمانی با رئال مادرید بود.

 

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف,افتخارات کلارنس سیدورف

افتخارات کلارنس سیدورف

 

افتخارات ورزشی کلارنس سیدورف 

باشگاهی

آژاکس

لیگ برتر فوتبال هلند (۲):۹۴–۱۹۹۳، ۹۵–۱۹۹۴

جام حذفی فوتبال هلند (۱): ۹۳–۱۹۹۲

سوپر جام فوتبال هلند (۱): ۱۹۹۳

لیگ قهرمانان اروپا (۱): ۹۵–۱۹۹۴

 

رئال مادرید

لا لیگا (۱): ۹۷–۱۹۹۶

 

سوپر جام فوتبال اسپانیا (۱): ۱۹۹۷

لیگ قهرمانان اروپا (۱): ۹۸–۱۹۹۷

جام بین قاره‌ای (فوتبال) (۱): ۱۹۸۸

 

میلان

سری آ (۲): ۰۴–۲۰۰۳، ۱۱–۲۰۱۰

جام حذفی فوتبال ایتالیا (۱): ۰۳–۲۰۰۲

لیگ قهرمانان اروپا (۲): ۰۳–۲۰۰۲، ۰۷–۲۰۰۶

سوپرجام اروپا (۲): ۲۰۰۳، ۲۰۰۷

جام باشگاه‌های فوتبال جهان (۱): ۲۰۰۷

 

تصاویر کلارنس سیدورف

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف, کلارنس سیدورف بازیکن فوتبال

تصاویر کلارنس سیدورف

 

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف, عکس های کلارنس سیدورف

تصاویر کلارنس سیدورف

 

کلارنس سیدورف, بیوگرافی کلارنس سیدورف,تصاویر کلارنس سیدورف

کلارنس سیدورف

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------