بیوگرافی سجاد انوشیروانی وزنه بردار اردبیلی (+تصاویر)



سجاد انوشیروانی که بود

بیوگرافی سجاد انوشیروانی وزنه بردار اردبیلی

 

آشنایی با سجاد انوشیروانی وزنه بردار اردبیلی :

در این مقاله از بیتوته، با سجاد انوشیروانی بیشتر آشنا می شوید. سجاد انوشیروانی در 22 اردیبهشت 1363 در اردبیل به دنیا آمد. وزنه‌بردار ایرانی بازنشسته دسته ی فوق سنگین و رئیس کنونی فدراسیون وزنه‌برداری است.

چکیده ای از بیوگرافی سجاد انوشیروانی :

نام کامل : سجاد انوشیروانی حمل آباد

ملیت : ایرانی

روز تولد : 22 اردیبهشت 1363

محل تولد : اردبیل

قد : 1/92 متر

وزن : 152 کیلوگرم

ورزش : وزنه برداری

 

بیوگرافی سجاد انوشیروانی :

سجاد انوشیروانی در 22 اردیبهشت سال 1363 در شهر اردبیل متولد شد. وی در رشته تربیت بدنی تا دکترا تحصیل کرد. او به رشته ی وزنه برداری علاقه ی زیادی دارد. 

 

سجاد انوشیروانی در رشته وزنه‌برداری فعالیت می‌کند و در دسته فوق سنگین به مسابقات شرکت می‌کند. او از عناوین و مدال‌های باارزش در این رشته برخوردار است.

 

سجاد انوشیروانی در مسابقات جوانان آسیا که در کشور مالزی برگزار شد، مقام سوم را کسب کرد. همچنین، وی در مسابقات آسیایی گوانگ‌ژو، یکی از مدال‌های برنز را برای تیم ملی ایران به دست آورد. باوجود مصدومیت زانو، او موفق شد مقام سوم را برای تیم ملی ایران کسب کند. همچنین، سجاد انوشیروانی دارای مدرک دکترای فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه محقق اردبیلی است.

 

وی در چندین موقعیت تصمیم به ترک وزنه‌برداری گرفته است. سجاد انوشیروانی در گذشته مدتی به عنوان شاگرد لوله کش مشغول بوده است. همچنین، او با علی دایی رابطه خانوادگی دارد، مادر همسر او دخترخاله علی دایی است.

 

سجاد انوشیروانی کیست

بیوگرافی سجاد انوشیروانی

 

تحصیلات سجاد انوشیروانی :

سجاد انوشیروانی دارای مدرک دکترای تربیت بدنی در گرایش فیزیولوژی ورزشی است و عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی می‌باشد. وی در حوزه‌های تخصصی مختلف، چندین مقاله و کتاب منتشر کرده است.

 

بیوگرافی ورزشکاران

زندگینامه سجاد انوشیروانی

 

مسابقات قهرمانی 2012 کره جنوبی :

در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2012 در کره جنوبی، او با مهار وزن 200 کیلوگرم در یک ضرب و وزن 238 کیلوگرم در دو ضرب، موفق شد به مقام دوم و مدال نقره دست یابد.

 

زندگی سجاد انوشیروانی

تصاویر سجاد انوشیروانی

 

المپیک تابستانی لندن 2012 :

در روز سه شنبه 17 مرداد 1391، پس از کسب سهمیه المپیک تابستانی لندن، او با وزن 105+ کیلوگرم به رقابت با حریفان خود پرداخت. در حرکت اول، با موفقیت وزن 198 کیلوگرم را بالای سر برد. اما در حرکت دوم، نتوانست وزنه 204 کیلوگرم را بلند کند و به پایان رساند. در نهایت، در حرکت سوم، با موفقیت وزن 204 کیلوگرم را بالا برد، اما این حرکت، ضربه‌ای موثر بود و او در ضربه سوم قرار گرفت.

 

در حرکت اول وزنه دوم، او موفق به بالابردن وزن 237 کیلوگرمی بود و در حرکت دوم، با موفقیت وزن 245 کیلوگرم را بالای سر برد. اما در حرکت سوم، نتوانست وزنه را بلند کند و با مجموع 449 کیلوگرم وزنه، دومین نفر پس از بهداد سلیمی شد و مدال نقره را دریافت کرد.

 

در روز سه شنبه 17 مرداد 1391، پس از کسب سهمیه المپیک تابستانی لندن، او در وزنه‌برداری با وزن 105+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت. در حرکت اول، با موفقیت وزن 198 کیلوگرم را بالای سر برد. اما در حرکت دوم، نتوانست وزنه 204 کیلوگرمی را بلند کند. در نهایت، با انجام حرکت سوم، موفق شد وزن 204 کیلوگرم را بالا ببرد. این حرکت، ضربه‌ای موثر بود و او در ضربه‌ی سوم قرار گرفت.

 

در دو ضرب در حرکت اول وزنه دوم، او موفق به بالابردن وزن 237 کیلوگرمی بود و در حرکت دوم، با موفقیت وزن 245 کیلوگرم را بالای سر برد. اما در حرکت سوم، نتوانست وزنه را بلند کند و در نتیجه، با مجموع 449 کیلوگرم وزنه، به عنوان دومین نفر بعد از بهداد سلیمی، مدال نقره را دریافت کرد.

 

در سال 1399 سجاد انوشیروانی نائب قهرمان المپیک با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل منصوب شد.

 

تصاویر سجاد انوشیروانی

عکس های سجاد انوشیروانی

 

عکس های سجاد انوشیروانی

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل منصوب شد

 

افتخارات سجاد انوشیروانی

قهرمانی سجاد انوشیروانی

 

درباره سجاد انوشیروانی

افتخارات سجاد انوشیروانی

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------