نهایی سازی دیالوگ های «تهران ۱۵۰۰» آغاز شد



 

 

 

نهایی سازی دیالوگ های «تهران ۱۵۰۰» آغاز شد

 

با حضور مهران مدیری در استودیوی انجمن گویندگان جوان، نهایی سازی دیالوگ های انیمیشن سینمایی «تهران۱۵۰۰» آغاز شد.

با حضور مهران مدیری در استودیوی انجمن گویندگان جوان، نهایی سازی دیالوگ های انیمیشن سینمایی «تهران۱۵۰۰» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مهران مدیری که گویندگی نقش اکبرآقا را در این انیمیشن بر عهده دارد تغییرات نهایی دیالوگ های نقش اش را در حضور بهرام عظیمی كارگردان و مهرداد رئیسی مدیر دوبلاژ این انیمیشن اعمال كرد.

رئیسی همکاری با مهران مدیری را تجربه خوبی دانست و اظهار كرد: ایشان با بازی بسیار خوب و سینک گویی مناسب به خوبی از عهده گویندگی این نقش برآمدند.

وی با اشاره به منحصر بفرد بودن شیوه ساخت کاراکتر ها در این انیمیشن گفت: بهرام عظیمی با تلفیق دو سبک رئال و فانتزی، سبکی منحصر بفرد خلق نموده که «تهران ۱۵۰۰» را به انیمیشنی مرجع در این عرصه در کشور تبدیل كرده است.

رئیسی با اشاره به اجرای مهران مدیری و فیلم نامه عامه پسند این اثر، استقبال بسیار خوبی را از جانب مخاطبان برای «تهران ۱۵۰۰» پیش بینی كرد.

نهایی سازی دیالوگ های انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» برای آماده سازی حضور این فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر طی روزهای آینده توسط دیگر بازیگران ادامه خواهد داشت.

این انیمیشن كه شهر تهران را در سال ۱۵۰۰ شمسی به تصویر می كشد، از شخصیت و كاراكترهای بازیگران مشهور سینما هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی نیا، حبیب رضایی و حسام نواب صفوی بهره برده است.

فیلمنامه «تهران ۱۵۰۰» را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی و حبیب رضایی نوشته اند.

فیلم در ژانر كمدی است و داستان آن درباره گذشته و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به نام اكبرآقا (مهران مدیری) است و زمان داستان ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی است. در سال ۱۵۰۰ ربات ها در كنار مردم زندگی می كنند و آدم های پولدار می توانند با امكانات پیشرفته پزشكی تا ۱۶۰ سال زندگی كنند!... / خبرگزارى ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------