آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

بهنام تشکر عاقبت عشاق سینه‌چاک را دید!!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بهنام تشکر

روز گذشته خبر آمد که نمایش عاقبت عشاق سینه‌چاک توقیف شده است. نمایشی که از ١٢ آذر اجرای خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرده بود و تنها بعد از دو اجرا با مهر توقیف روبه‌رو شد. اگرچه اعلام شد که مغایرت اثر نمایشی با نسخه بازبینی دلیل توقیف عاقبت عشاق سینه‌چاک بوده؛ اما بهنام تشکر کارگردان نمایش این موضوع را تکذیب می‌کند: چیزی که در بازبینی اتفاق افتاده، با آنچه اجرا کردیم، اختلافی نداشته است و «واو به واو» آنچه که بازبین‌ها دیدند را روی صحنه اجرا کردیم.

بهنام تشکر می‌افزاید: مهدی شفیعی در نامه‌ای گفتند تا اطلاع ثانوی اجرایی نداشته باشید. نمی‌دانم اطلاع ثانوی ایشان چه روزی خواهد بود اما طبیعتا ایشان روز شنبه بازمی‌گردند و جلسه‌ای با ایشان خواهیم داشت تا ببینیم در آن جلسه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

تشکر با بیان این‌که «ترجیح می‌دهم درباره این موضوع تا روز شنبه که تعطیلات تمام می‌شود و آقایان از مسافرت برمی‌گردند حرفی نزنم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد» گفت: این اثر دوبار بازبینی شد؛یکبار برای اجرا در تماشاخانه شهرزاد بازبینی شد و مجوز گرفت و یک‌بار هم برای تماشاخانه پالیز که آن هم مجوز و تأیید اجرا گرفت.

گفتنی است؛ در نمایش عاقب عشاق سینه‌چاک که اجرای خود را از ١٢ آذر در تماشاخانه پالیز آغاز کرد و پس از دو اجرا تا اطلاع ثانوی از سوی مرکز هنرهای نمایشی توقیف شد، بازیگرانی چون بهنام تشکر، بیتا معیریان، سوگل خلیق و سهیلا گلستانی بازی دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------