طراح اصلی ستایش کیست؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال ستایش

در حالی ‌که این روزها گفته می‌شود مجموعه ستایش در آخرین روزهای فیلمبرداری سری سوم است، ادعای یک نویسنده مبنی بر این‌که طرح ستایش از او است، این سریال را جنجالی کرده است.

پیش از این گفته می‌شد که زنده‌یاد ایرج قادری طراح اصلی ستایش بود. حالا مونا انوری‌زاده با تأکید بر این‌که طراح مجموعه‌ ستایش است، می‌گوید که از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه این مجموعه بی‌بهره مانده و مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون هم منعکس کرده‌ است.

او نوشته: بهترین گواه برای صحت ادعای اینجانب مبنی بر طراحی مجموعه ستایش، تیتراژ فصل یک و دو سریال ستایش است که نام بنده به‌ عنوان طراح سریال در آن قید شده و ذیل عنوان بر اساس طرحی از مونا انوری‌زاده آمده است. همچنین قرارداد نگارش این سریال نیز نزد اینجانب محفوظ است.

وی در ادامه مطرح کرده است: «هم‌اکنون هم که فصل سوم سریال در حال تولید است، اینجانب به‌عنوان خالق کاراکترها و خط داستانی نخستین که تمام فصول بعدی بر پایه آن بنا شده و ادامه یافته‌اند، از حقوق حرفه‌ای مادی و معنوی خود در رابطه با طراحی اولیه مجموعه بی‌بهره مانده‌ام که مراتب اعتراض و گله‌مندی خویش را به مدیران محترم تلویزیون منعکس کرده و تا اطلاع ثانوی منتظر تصمیم‌گیری و جمع‌بندی مدیران در شبکه سه و مرکز سیمافیلم به‌عنوان متولی تولیدات نمایشی سازمان هستم.

 

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------