آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

بازگشت ژاله صامتی به تلویزیون بعد از 14 سال



اخباربازیگران,اخبارهرنمندان,ژاله صامتی

ژاله صامتی بعد از 14 سال دوری از تلویزیون، قرار است با سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان به رسانه ی ملی برگردد.

ژاله صامتی، بازیگر نقش نازی در نمایش «یادم تو را فراموش» که از سال 81 تاکنون در سریالی حضور نداشته است به  صبا از تازه ترین فعالیت خود خبر داد و گفت: درحال حاضر مشغول بازی در سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان هستم. بعد از سریال «نسیم رویا» که سال 81 پخش شد دیگر در هیچ سریالی حضور نداشتم. آن زمان که فیلمنامه «نسیم رویا» به من داده شد، با توجه به این که با کاری شسته‌رفته و گروه بازیگرانی حرفه‌ای روبرو بودم بازی در آن را پذیرفتم. زمانی که فیلم‌برداری آغاز شد اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد و کارگردان عوض شد.


هم‌زمان با فیلمبرداری پخش این سریال هم شروع شد. حال من بابت تمام این اتفاقات به شدت بد بود و فقط دست و پا می‌زدم تاد از این کار نجات پیدا کند. هر کسی هم که مرا می‌دید می‌گفت بازی شما خوب است اما من می‌دانستم حاصل کار گروه حرفه‌ای که دور هم جمع شده بودند می‌توانست بسیار بهتر از این باشد. بعد از «نسیم رویا» بود که تصمیم گرفتم دیگر به هیچ عنوان در هیچ سریالی حضور نداشته باشم و به این نتیجه رسیدم که در جایی که هیچ‌گونه حساسیتی وجود ندارد بودن کسی مانند من که روی کارش حساس است بیهوده به نظر می‌رسد. 
بازیگر سریال «کاراگاه شمسی و دستیارش مادام» در ادامه گفت: بارها پیش آمده است که جایی مهمان بوده‌ام و شنیده‌ام که سفره را بیندازیم، غذا بخوریم و سریال ببینیم. من با خودم عهد کردم هر زمان سریال‌ها به آن درجه از کیفیت رسید که مخاطبان با خودشان بگویند زودتر غذایمان را بخوریم و سفره را جمع کنیم که سریال ببینیم، دوباره سریال بازی کنم. 


ژاله صامتی با اشاره به فعالیت خود در مجموعه 《نفس》 توضیح داد: کاری که ما در سریال «نفس» انجام می‌دهیم کاری دشوار و با حساسیت بالا است. به عنوان مثال می‌گویم ساعتی که ما باید در محل فیلم‌برداری حضور داشته باشیم از پنج بعدازظهر تا پنج صبح است. شب گذشته نورپردازان فقط برای یک پلان ده ثانیه‌ای یک ساعت تمام زحمت کشیدند. زمانی که من می‌بینم یک گروه بزرگ نورپردازی برای پلانی ده ثانیه‌ای یک ساعت زمان می‌گذارد متوجه می‌شوم کارشان برایشان جدی است.


او ادامه داد: بازیگری هنوز هم برای من مقدس‌ترین کار است و این حرفه را عاشقانه دوست دارم. پیش از این هم از جلیل سامان «ارمغان تاریکی» را دیده بودم و بسیار دوست داشتم. پیش از شروع فیلمبرداری «نفس»، جلیل سامان بیست و هفت قسمت فیلمنامه تر و تمیز و بازنویسی شده به من داد و من متوجه شدم همان قدر که من روی کارم حساس هستم او هم در مقام کارگردان روی اثرش حساسیت دارد. مطمئنم «نفس» جز سریال‌های درجه یک تلویزیون خواهد بود. این سریال از اول بهمن ماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------