آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

چه صحنه‌هایی از فیلم جدید پوراحمد حذف شدند؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,فیلم پنجاه قدم آخر

 

اخبار فرهنگی - چه صحنه‌هایی از فیلم جدید پوراحمد حذف شدند؟

تهیه‌کننده فیلم «پنجاه قدم آخر» گفت: ابتدا و انتهای این فیلم تغییر کرده و بسیاری از قسمت‌های یک‌سوم نهایی کار هم حذف شده است.

سعید سعدی درباره تغییراتی که در فیلم جدید کیومرث پوراحمد نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره سی‌و‌دوم فیلم فجر انجام شده به خبرنگار ایسنا گفت: قسمت‌های ابتدایی و انتهایی این فیلم تغییر کرده و بخش‌هایی از قسمت‌های میانی هم حذف شده است.
 
او با اشاره به برخی صحنه‌های این فیلم بیان کرد: به طور مثال صحنه بازی کردن نقش اصلی فیلم (بابک حمیدیان) با سگ و نیز صحنه کنار رودخانه که دختر (طناز طباطبایی) برای بار دوم کنار آن می‌آید و نیز موارد زیاد دیگر حذف شده است.
 
سعدی اضافه کرد: همچنین نریشنی به این فیلم اضافه شده و فیلم با روایتی از زبان بابک حمیدیان پیش می‌رود.
 
او با اشاره به اینکه سازمان سینمایی در اعمال این تغییرات نقشی نداشته است، گفت: نریشن‌ها همگی از سوی کیومرث پوراحمد، کارگردان فیلم نوشته شده‌اند.
 
به گزارش ایسنا،‌ نمایش فیلم «پنجاه قدم آخر» کیومرث پوراحمد در جشنواره فیلم فجر، به ویژه از نیمه دوم آن با واکنش‌های متفاوتی همراه بود و پس از آن اعلام شد که برای اکران عمومی حدود 15 دقیقه از این فیلم کوتاه شده است.
 
هم‌چنین قرار است با توجه به موضوع فیلم و همزمانی با سوم خرداد،‌ اکران فیلم جدید پوراحمد از چهارشنبه - هفتم خرداد - در سرگروه سینمایی فرهنگ آغاز شود.
 
«پنجاه قدم آخر» سرگذشت واقعی یکی از نیروهای اطلاعات عملیات لشگر زرهی 8 نجف اشرف در عملیات والفجر 4 را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و 17 روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند ولی…
 
بابک حمیدیان و طناز طباطبایی از جمله بازیگران این فیلم هستند که فیلمنامه آن توسط کیومرث پوراحمد و با مشاوره حبیب احمدزاده به نگارش درآمده است. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------