آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

فتوره‌چی با شکايت بهاره‌رهنما دادگاهي‌شد



اخبار,اخبار فرهنگی,شکايت بهاره‌رهنما از  نادر فتوره‌چی

 

 اخبار فرهنگي - فتوره‌چی با شکايت بهاره‌رهنما دادگاهي‌شد

 نادر فتوره‌چی مترجم و نويسنده، در پی شکايت بهاره رهنما و پيمان قاسم‌خانی همسر او، چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه، با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه تفهميم اتهام شد.‌

نادر فتوره‌چی که با اتهام «نشر اکاذيب، توهين و تشويش اذهان عمومی» مواجه است، پس از آخرين دفاع از خود، با قرار کفالت آزاد شد. چندی پيش، صفحه فيس‌بوک منتسب به نادر فتوره‌چی، مطلبی در انتقاد از بهاره رهنما، بازيگر سينما و تلويزيون ايران منتشر کرد. در اين مطلب، حضور رهنما به عنوان سفير کوکان کار در برج ميلاد، به قصد خواندن «مقتل»، «فرصت طلبی، عطش ديده شدن و نماد انحطاط جمعی» خوانده شده بود.

پست صفحه منتسب به فتوره‌چی در فيس‌بوک و اظهارنظر بهاره رهنما پس از آن، بحث‌های بسياری را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. رهنما در اولين واکنش به اين انتقادات تهديد به شکايت و پيگيری قضايی کرد. او در برنامه‌ای که از شبكه 3 سيما پخش می‌شد، گفت: «پليس‌های ايران مثل اينکه برای خواهرشان اين کار می‌کند، بسيار مجرب در حال پيگيری دقيق اين ماجرا هستند.»

 

چندی بعد تسنيم، به نقل بهاره رهنما نوشت: «من که جز يک فن پيج، صفحه‌ای در فيس بوک ندارم اما شنيدم تو فيس‌بوک حال خيلی‌ها خرابه سر مقتل خونی من. از بی بی سی و نادر فتوره چی بگير تا خيلی از روشنفکر نماهای ديگه. جوابم فقط به اين آدما اينه زير پرچم حسين (ع) سينه زدن لياقت مي‌خواد.» فتوره‌چی، پيش‌تر به عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه‌هايی همچون صبح امروز، شرق و بهار فعاليت داشته و عمدتا مقالات و ترجمه‌های خود را در حوزه مباحث اجتماعی و فلسفی منتشر کرده است.

 

 اخبار فرهنگی  - بهار نیوز



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------