آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

بیوگرافی و عکس های احمد موسوی فوتبالیست ایرانی



آغاز فعالیت احمد موسوی, احمد موسوی و همسرش, عکس های احمد موسوی

احمد موسوی فوتبالیست

 

عکس و بیوگرافی احمد موسوی بازیکن فوتبال

احمد موسوی متولد 15 بهمن 1371 در لرستان است. وی بازیکن فوتبال می باشد و با قد 1,79 سانتی متر در پست مدافع راست بازی می کند. سید احمد موسوی سابقه شرکت در باشگاه های حرفه ای اکسین، ماشین سازی، استقلال، خونه به خونه، پاس همدان، تراکتور، گل گهر و راه آهن را دارد. این چهره در سال 1400 به باشگاه فوتبال گل گهر سیرجان ملحق شده است. 

چکیده ای از بیوگرافی احمد موسوی 

نام اصلی: سید احمد موسوی 

تاریخ تولد: 15 بهمن 1371 

محل تولد: شهرستان دورود واقع در استان لرستان 

قد: 1,79 سانتی نتر 

پیشه یا حرفه: بازیکن فوتبال 

پست: مدافع راست 

 

بیوگرافی کامل احمد موسوی 

 

احمد موسوی فوتبالیست, احمد موسوی, سید احمد موسوی

زندگی نامه احمد موسوی 

 

سید احمد موسوی زاده ی 15 بهمن 1371 در شهرستان دورود واقع در استان لرستان می باشد. وی در عرصه فوتبال در پست دفاع راست فعالیت دارد. اصلی ترین هدف وی در زمین بازی فوتبال پشتیبانی از دروازه بان می باشد. 

 

احمد موسوی نخستین گل زنی در دروازه تیم حریف را برای استقلال درهفته پنجم لیگ برتر ورزشگاه آزادی در برابر صنعت نفت آبادان تجربه کرد. 

قد احمد موسوی حدود 1,79 سانتی متر برآورد شده است. وی سابقه شرکت در باشگاه های حرفه ای تراکتور، اکسین، تراکتور سازی تبریز، راه آهن و ماشین سازی را دارد. 

 

آغاز فعالیت احمد موسوی 

 

سید احمد موسوی بازیکن استقلال, بیوگرافی کامل احمد موسوی, احمد موسوی بازیکن فوتبال

بازی احمد موسوی در تیم استقلال تهران  

 

احمد موسوی فعالیت در فوتبال را با حضور در تیم دورود در رده نونهالان و نوجوانان آغاز کرد. وی در سال های نخست شرکت در عرصه فوتبال زیر نظر علیرضا هاشمی قرار داشت و در دوره های مختلف مسابقات کشوری در تیم منتخب لرستان شرکت کرد. 

 

سپس در سال 2012 میلادی در باشگاه فوتبال استقلال ایران عضو شد. حدود یک سال پس از شرکت در باشگاه جوانان استقلال به باشگاه حرفه ای پاس همدان ملحق شد و در فصل 2013 الی 2014 در  15 بازی شرکت کرد. وی در دوره شرکت در باشگاه استقلال با آرش رضاوند همبازی بوده است. 

 

زین پس در فصل 2014 الی 2015 وارد باشگاه فوتبال راه آهن تهران شد و در 12 بازی هنر نمایی کرد. این چهره در فصل 2015- 2016 در باشگاه فوتبال خونه به خونه در شهر بابل موفق به گل زنی شد. احمد موسوی در این فصل در مجموع 5 بازی حضور یافته است. 

 

وی همچنین سابقه حضور در باشگاه فوتبال گل ریحان البرز واقع در قم را دارد. این باشگاه از سال 1393 با عنوان اکسین البرز شناخته شده است. احمد موسوی در باشگاه اکسین در 16 بازی حضور یافته است و موفق به دو گل زنی در دروازه تیم حریف شده است.

احمد موسوی پس از باشگاه اکسین وارد باشگاه فوتبال گسترش وفتبال تبریز شد و با نثار کردن یک گل به دروازه تیم حریف افتخارآفرینی کرد.  

 

احمد موسوی از سال 2018 الی 2020 در باشگاه های ماشین سازی تبریز و تراکتور تبریز شرکت کرده است. مجموع بازی های وی در باشگاه های فوتبال تراکنور و ماشین سازی تبریز به ترتیب شامل 11 و 10 بازی می شود. 

 

احمد موسوی در سال 2020 به باشگاه گل گهر سیرجان ملحق شد و در مجموع 11 بازی شرکت کرد. وی در فصل 2020 در باشگاه گل گهر موفق به زدن یک گل شد. زین پس در سال 2020- 2021 از باشگاه گل گهر جدا شد و به باشگاه فوتبال استقلال ایران پیوست. 

احمد موسوی در سال 1400 از باشگاه استقلال تهران به باشگاه فوتبال گل گهر سیرجان ملحق شده است. 

 

 

 احمد موسوی و همسرش, عکس های احمد موسوی, احمد موسوی در پرسپولیس

احمد موسوی بازیکن فوتبال

 

وضعیت تأهل و ازدواج احمد موسوی 

متأسفانه از وضعیت تاهل و ازدواج سید احمد موسوی اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. 

 

گفت و گو با احمد موسوی

 

سید احمد موسوی بازیکن استقلال, بیوگرافی کامل احمد موسوی, احمد موسوی بازیکن فوتبال

احمد موسوی فعالیت در فوتبال را با حضور در تیم دورود در رده نوجوانان آغاز کرد

 

سید احمد موسوی در لیگ برتر خلیج فارس و لیگ آزادگان شرکت کرده است. به موجب حضور چشمگیر احمد موسوی در عرصه فوتبال گفت و گو هایی با این بازیکن صورت گرفته است. 

 

در ادامه بخشی از گفت و گو های احمد موسوی را بیان می کنیم:

"هدف اصلی من از قدم نهادن در عرصه فوتبال پیشرفت بوده است. من برای رسیدن به پیشرفت از رده های پایین فعالیت خودم را آغاز کردم. سپس به مرور زمان به رشد مناسب رسیدم. 

 

من به صورت مداوم فوتبال استان لرستان را پیگیری می کنم و با مربی های مختلف در ارتباط هستم. حتی با بازیکن های لرستانی که در خارج از محوطه لرستان مشغول بازی هستند، در ارتباط هستم. 

من فکر می کنم وضعیت فوتبال استان با مشکلات گسترده ای در حوزه های سخت افزاری و مالی مواجه شده است.

 

وحید امیری و علی بیرانوند با پشتکار شخصی سبب ثابت شدن ظرفیت و پتانسیل لرستان شدند. لذا به عنوان یک همشهری لرستانی به وجود این دو چهره افتخار می کنم.

من در تاریخ 20 شهریور 1399 با عقد یک قرار داد دو ساله به باشگاه استقلال تهران ملحق شدم. زمانی که به استقلال بازگشتم گمان می کردم از یک سفر طولانی به خانه رفته ام. من در روز هایی که در آکادمی حضور داشتم آرزوی حضور در تیم بزرگسالان را در ذهن خود پرورش می دادم.  "

 

تصاویر احمد موسوی

 

 سید احمد موسوی بازیکن استقلال, بیوگرافی کامل احمد موسوی, احمد موسوی بازیکن فوتبال

عکس های احمد موسوی 

 

سید احمد موسوی بازیکن استقلال, بیوگرافی کامل احمد موسوی, احمد موسوی بازیکن فوتبال

احمد موسوی در باشگاه فوتبال خونه به خونه در شهر بابل موفق به گل زنی شد

 

آغاز فعالیت احمد موسوی, احمد موسوی و همسرش, عکس های احمد موسوی

احمد موسوی در تیم گل گهر سیرجان مدافع سمت راست است

 

گردآوری:بخش ورزش بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------