بیوگرافی مارک گویو، ستاره نوظهور فوتبال (+تصاویر)



مارک گویو که بود

بیوگرافی مارک گویو، ستاره 17 ساله بارسلونا

 

آشنایی با بیوگرافی مارک گویو :

در این مقاله از بیتوته، شما را با بیوگرافی مارک گویو آشنا می کنیم. مارک گویو پاز اولین بازی خود را برای بارسلونا در 17 سالگی و 291 روز انجام داد و در مقابل اتلتیک کلاب به میدان رفت و پس از 33 ثانیه گلزنی کرد تا بلوگرانا به پیروزی 1-0 کمک کند.

چکیده ای از بیوگرافی مارک گویو :

نام : مارک گویو پاز

تاریخ تولد/سن: 4 ژانویه 2006

محل تولد: گرانولرز اسپانیا

قد: 1.87 متر

پست: فوروارد وسط

پای تخصصی: پای سایت

دین: مسیحیت

ملیت: اسپانیایی

 

بیوگرافی مارک گویو :

مارک گویو در 4 ژانویه سال 2006، در شهر داخلی کاتالونیا گرانولرز، در 30 کیلومتری شمال شرقی بارسلونا به دنیا آمد و در شهر نزدیک به سنت سلونی بزرگ شد. قومیت و ملیت او اسپانیایی است. در حالی که نام پدرش Manel Guiu است، مادرش Eva Guiu است. در طول زندگی حرفه ای او، والدینش او را بسیار حمایت می کردند و اغلب به عنوان تماشاگر در بازی های مختلف شرکت می کردند.

 

در مورد جزئیات خواهر و برادرش، او یک برادر جوان به نام Xucla Guiu دارد. او همچنین تصمیم گرفت همان رشته ورزشی را دنبال کند. او در حال حاضر بخشی از تیم جوانان زیر 14 سال باشگاه بارسلونا است.

 

زندگینامه مارک گویو

درباره مارک گویو

 

بارسلونا به خاطر آکادمی لاماسیا که در طول سال های اخیر ستارگان زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده، شناخته شده است. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، که سابقه بازی برای پرتغال و بارسلونا را در کارنامه دارد از این بازیکن به عنوان یکی از ستارگان آینده دنیای فوتبال یاد کرد.

 

او یک مهاجم مرکزی کامل است، یک شماره 9 کلاسیک. یک متخصص گلزنی در محوطه جریمه که قدرت فیزیکی او چشمگیر است. بهترین ویژگی او بازی هوایی است. مارک همچنین بسیار سریع و قدرتمند است؛ زمانی که فضایی برای نفوذ به قلب دفاع حریف را داشته باشد، غیر قابل توقف است.

 

آشنایی با زندگی مارک گویو

خوشحالی خانواده مارک گویو

 

حرفه مارک گویو :

مارک گویو در بزرگ شدن، تعداد زیادی فوتبال تماشا کرد و بسیاری از ستاره های برجسته این بازی را بت کرد. او در سنین جوانی به این نتیجه رسید که تبدیل به چیز بزرگ بعدی شود و کار خود را در سن چهار سالگی آغاز کرد.

 

او در سال 2010 به یک باشگاه فوتبال محلی به نام Sant Celoni Barca پیوست. در طول سه سال بعد، او چیزهای زیادی در مورد بازی یاد گرفت. در نهایت او در سال 2013 در تیم جوانان بارسلونا قرار گرفت.

 

از آن زمان، او بیش از یک دهه در باشگاه ماندگار شد زیرا همیشه برای او یک رویا بود که برای این باشگاه بازی کند. پس از تمرین با هم تیمی ها و مربیان باتجربه و بازی برای باشگاه، تقریباً پس از یک دهه به تیم بزرگسالان باشگاه راه یافت.

 

پس از فراخوان، او با بازی مقابل ویسل کوبه، اولین بازی غیررسمی را برای باشگاه انجام داد. او در این دیدار تدارکاتی پس از پایان نیمه به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین روبرت لواندوسکی شد.

 

حدود چهار ماه بعد، او دوباره به تیم بزرگسالان برای بازی مقابل گرانادا فراخوانده شد، اما نه در جمع یازده بازی قرار گرفت و نه به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد.

 

چند روز بعد، او با آمدن به عنوان بازیکن تعویضی در ده دقیقه پایانی بازی، اولین بازی مناسبی را برای باشگاه انجام داد. او چند ثانیه پس از ورود به زمین، گل برتری این تیم را به ثمر رساند.

 

او با کنار گذاشتن دوران باشگاهی خود، نماینده اسپانیا در بازی های بین المللی زیر 17 سال بود. او تا به امروز 12 بازی انجام داده و 8 گل برای کشورش به ثمر رسانده است.

 

22 اکتبر 2023 در حال حاضر تاریخی است که در تاریخ بارسلونا ثبت خواهد شد. مارک گویو جوان، تنها 17 سال و 291 روز، سریع ترین گل را توسط یک بازیکن اولیه در تاریخ طولانی و درخشان باشگاه به ثمر رساند. مهاجم بعد از اینکه در دقیقه 79 به عنوان یار تعویضی مقابل اتلتیک کلاب در Estadi Olímpic Lluís Companys وارد زمین شد، تنها 33 ثانیه طول کشید تا دروازه را به ثمر رساند و سه امتیاز حیاتی را برای تیم ژاوی هرناندز در اولین حضورش در بازی به دست آورد.

 

اگرچه مارک گیو در بازی دوستانه مقابل ویسل کوبه در ماه ژوئن برای تیم اصلی به میدان رفته بود، بازی ادای احترام به آندرس اینیستا، اسطوره بارسا، برای اولین بار با تیم اصلی بازی کرد ولی بازی برابر بیلبائو اولین بازی رسمی این ستاره نوجوان محسوب می شود و مطمئنا آخرین مورد او نخواهد بود.

 

بارسلونا با بردی که در این بازی به دست آوردند 25 امتیازی شدند تا در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرند. بارسلونا باید در دیدار بعدی خود، این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار شاختار دونتسک اوکراین خواهد رفت.

 

درباره زندگی مارک گویو

جدیدترین تصاویر مارک گویو

 

مارک گویو چه نوع بازیکنی است ؟

ممکن است گویو به عنوان مهاجم «معمولی» شما بارسلونا توصیف نشود. در 1.85 متر (حدود 6'1 اینچ)، او در هوا قدرتمند است، اگرچه او همچنین در سراسر زمین سریع است و به عنوان یک تمام کننده باحال توصیف شده است.

 

ایوان کاراسکو، یکی از مربیان سابق بارسا، در گفتگو با رسانه کاتالونیا اسپورت، در مورد این مهاجم جوان چنین گفته است:

 

او یک مهاجم مرکزی خالص است، یک بازیکن کلاسیک '9'، یک متخصص در جعبه پنالتی که قدرت فیزیکی او کلید نحوه بازی او است. بهترین ویژگی او بازی هوایی اوست. مارک همچنین بسیار سریع و قدرتمند است، زمانی که فضایی برای کار داشته باشد غیرقابل توقف است.

 

او مهاجمی نیست که بتواند به کناره ها برود یا به خاطر بازی های پیوندی اش متمایز شود، اما از نقاط قوت و محدودیت های خود آگاه است و می داند چگونه روی نقاط قوت خود تمرکز کند و معایب خود را پنهان کند.

 

درباره مارک گویو

عکس های مارک گویو

 

مدیر ورزشی دکو یکی از طرفداران بزرگ نوجوان بارسا است.

لابلاوگرانا در طول سالیان متمادی به خاطر حضور تعداد زیادی از جوانانی که در کلاس جهانی قرار گرفته اند شناخته شده است و امیدها برای گویو زیاد است. مدیر ورزشی دکو از قبل از بازگشت به باشگاه در نقش فعلی خود، نوجوان را زیر نظر داشته است.

 

گویو با توجه به سن خود به عنوان یکی از بهترین های جهان شناخته شد.

قبل از اولین بازی در تیم اصلی، این مهاجم بیشتر هفته های ابتدایی فصل خود را در تیم جوونیل بارسا (برای رده سنی 16 تا 18 سال) گذرانده بود، تیمی که تاکنون 5 بار برای آن گلزنی کرده است. گویو تنها 8 دقیقه با تیم ذخیره بارسلونا اتلتیک به مربیگری رافا مارکز بازیکن سابق مکزیک در رده سوم اسپانیا بازی کرده است.

 

اوایل اکتبر 2023، این نوجوان توسط روزنامه بریتانیایی گاردین به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان متولد سال 2006، پس از عملکرد فوق العاده او در مسابقات قهرمانی اروپا زیر 17 سال در مجارستان در ماه مه گذشته، معرفی شد. گویو به همراه هم تیمی خود در باشگاه، لمینه یامال، با چهار گل بهترین گلزن مسابقات بود و در 12 بازی برای کشورش در آن سطح، 8 بار گلزنی کرده است.

 

ازدواج مارک گویو :

مارک گویو هنوز به سن قانونی ازدواج نرسیده است و در حال حاضر ازدواج نکرده است.

 

همه چیز درباره مارک گویو

درباره زندگی مارک گویو

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------