بیوگرافی آناستازیا لوپووا، قهرمان بیلیارد روسی



جدیدترین تصاویر آناستازیا لوپووا

بیوگرافی آناستازیا لوپووا، قهرمان بیلیارد روسی

 

آشنایی با بیوگرافی آناستازیا لوپووا

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی آناستازیا لوپووا آشنا می شوید. آناستازیا لوپووا در 26 ژوئن 1985 در کازان روسیه به دنیا آمد. آناستازیا لوپووا، بازیکن بیلیارد روسی، قهرمان دو بار اروپا در هرم روسیه، قهرمان مسکو در هرم پویا و استاد ورزش روسیه است. لوپووا همچنین در سال 2009 برنده مسابقه دوشیزه بیلیارد شد. او در ادامه مربی شد.

چکیده ای از بیوگرافی آناستازیا لوپووا :

نام : آناستازیا لوپووا

روز تولد : 26 ژوئن 1985

محل تولد : کازان، اتحاد جماهیر شوروی

کشور : روسیه

ورزش : بیلیارد روسی

بهترین نتیجه در حرفه : برنده مسابقات قهرمانی اروپا (2006، 2007)

لوپووا همچنین در سال 2009 برنده مسابقه دوشیزه بیلیارد شد. او در ادامه مربی شد.

 

بیوگرافی آناستازیا لوپووا :

آناستازیا لوپووا یکی از محبوب ترین و ثروتمندترین افراد مشهور است که در 26 ژوئن 1985 در کازان، تاتارستان، روسیه به دنیا آمد . آناستازیا ولادیمیروفنا لوپووا (به روسی: Анастасия Владимировна Луппова؛ زادهٔ ۲۶ ژوئن ۱۹۸۵ در کازان) بازیکن بیلیارد روسی، قهرمان دو بار اروپا در هرم روسیه، قهرمان مسکو در هرم پویا و استاد ورزش روسیه است.

 

آناستازیا ولادیمیروفنا لوپووا، بازیکن بیلیارد روسی، قهرمان دو بار اروپا در هرم روسیه، قهرمان مسکو در هرم پویا و استاد ورزش روسیه است.

 

او از مدرسه هنر و موسیقی در کازان فارغ التحصیل شد. پیانو و گیتار می نوازد. او از دانشگاه مدیریت TISBI در کازان و دانشگاه دولتی روسیه فرهنگ فیزیکی در مسکو فارغ التحصیل شد. او با استاد کلاس بین المللی ورزش آنتون مرتسالوف و مربی واسیلی لازارف تمرین کرد.

 

شغل :

آناستازیا در حالی که در تعطیلات با تمام خانواده در آسایشگاه بود، از روی کنجکاوی سعی کرد با پدرش بیلیارد بازی کند. این اتفاق آغاز فعالیت ورزشی او بود. او اولین پیروزی جدی خود را در مسابقات قهرمانی بیلیارد روسیه تاتارستان در سال 2001 به دست آورد.

 

دستاوردها :

در سال 2006، او مقام اول را در مسابقات بیلیارد قهرمانی اروپا روسیه در کاوناس، لیتوانی کسب کرد. در سال 2007  - مقام اول در مسابقات قهرمانی اروپا در کیشینو به دست آورد. در همان سال او جام تیم روسیه را در بیلیارد روسیه برد. او مدال برنز مسابقات جهانی 2007 فنلاند را به دست آورد. او در سال 2008 قهرمان جام کرملین شد. او برنده جام میس بیلیارد 2009 در یالتا، دسامبر 2008، با شکست دادن ستاره نوظهور بیلیارد اوکراینی آناستازیا کوالچوک در فینال شد.

 

سبک بازی :

آناستازیا لوپووا بیلیارد دفاعی بازی می کند، در برنده شدن خوب است و به ندرت سعی می کند توپ های دشوار را به ثمر برساند، اما اغلب سریال های بزرگ می سازد.

 

شغل بیشتر :

از 2015 تا 2016 مجری برنامه «علاقه ورزشی» در شبکه تلویزیونی ورزشی Match TV شد.

 

عکس های آناستازیا لوپووا

بیوگرافی آناستازیا لوپووا

 

مصاحبه با آناستازیا لوپووا :

به جز بیلیارد چه اولویت هایی در زندگی دارید؟ چقدر وقت آزاد از شما می گیرد؟

متأسفانه یا خوشبختانه بیلیارد سهم زیادی از اوقات فراغت زندگی من را به خود اختصاص می دهد. گاهی اوقات تمرین 8 ساعت در روز طول می کشد و گاهی اوقات حتی بیشتر. من مدام به کازان می آیم تا در طول جلسه امتحان بدهم. تحصیل در موسسه تاتار برای ترویج تجارت برای وکیل شدن برای من بسیار مهم است - این حرفه در زندگی برای من بسیار مفید خواهد بود. امیدوارم در آینده بتوانم هم حرفه و هم حرفه بیلیاردم را با هم ترکیب کنم.

 

آیا برای زندگی شخصی خود وقت دارید؟

برای من زندگی شخصی رفتن به سینما یا کافه با مادر یا دوستانم، خواندن کتاب های جالب، تمرین موسیقی، نقاشی و رقص، تای چی، زمانی که وقت آزاد دارم. من فارغ التحصیل هنرستان و موسیقی هستم، پیانو و گیتار می نوازم. ما اغلب با بچه ها به کارائوکه می رویم - این شارژ خوبی برای انرژی مثبت است. اگر در مورد نقاشی صحبت کنیم، من واقعاً امپرسیونیست ها را دوست دارم و گاهی اوقات در این سبک تجربه می کنم.

 

حمایت خانواده چقدر برای شما نقش دارد؟ آنها در مورد سرگرمی نخبه گرایانه شما چه احساسی دارند؟

تمام بستگانم در طول دوران ورزشی ام از من حمایت کردند. اما مادرم النا ولادیمیرونا نقش ویژه ای در دستاوردهای من داشت. او همیشه در تمام جلسات تمرینی با من می رود، وظایف را به یاد می آورد و سعی می کند بازی من را اصلاح کند. او بزرگترین طرفدار من در تمام مسابقات است. بازی کردن در حضور مادرم همیشه راحت تر است، زیرا او می تواند کلمات خوبی را در لحظه مناسب بگوید که مرا در مسیر درست قرار دهد. وقتی به مسابقات می رسیم، همه ورزشکاران می گویند: "اوه، مامان آمد!" در طول سال ها، برای همه بازیکنان بیلیارد آشنا شده است. او در بین والدین ورزشکاران تنها کسی است که به هر تورنمنت می رود و از همه بچه ها حمایت می کند. اگر کسی نیاز به کمک در کاری داشته باشد، او هرگز امتناع نمی کند.

 

بازیکنان زیادی در روسیه از جمله دختران هستند که از بیلیارد امرار معاش می کنند. آیا در زندگی شما مواقعی وجود داشته است که شخصی پیشنهاد انجام یک بازی تجاری با "پنجاه کوپک" را داشته باشد؟ تو در مورد آن چه فکر می کنی؟

 

البته به من پیشنهاد بازی تجاری دادند، اما من اصلاً برای پول بازی نمی کنم، زیرا بیلیارد ورزشی و بازی برای پول چیزهای کاملاً متفاوتی هستند، اولاً از نظر روانی. در یک تورنمنت ورزشی، شما باید بهترین بازی خود را در مدت زمان کوتاهی به نمایش بگذارید و بازیکنان تجاری می دانند که اگر یک روز یک بازی بی تاثیر نشان دهند، روز بعد می توانند پول را پس بگیرند و این باعث دلسردی ورزشکار می شود.

 

بسیاری از بازیکنان باشگاه های بیلیارد این ایده را به مبتدیان تحمیل می کنند که بدون بازی برای سرگرمی، هرگز یاد نخواهند گرفت که در سطح خوبی بازی کنند. آیا شما با این موافق هستید؟

 

زمانی که هنوز مربی نداشتم، مقابل حریفان قوی تری هم بازی می کردم و در صورت باخت باید هزینه استخر را می پرداختم. در آن زمان برای یادگیری خوب بازی کردن به انگیزه اضافی پول نیاز نداشتم. بیلیارد عشق من است و هیچ انگیزه دیگری در اینجا لازم نیست. وقتی می بینم مردم می خواهند بیلیارد بازی را یاد بگیرند، همیشه خوشحال می شوم که تجربه ام را با آنها به اشتراک بگذارم. من خوشحالم که به پسران و دختران جوانی که می خواهند خوب بازی کردن را یاد بگیرند کمک کنم.

 

بازی با چه کسی راحت تر است؟ با دخترا یا با مردا؟

بازی با مردان آسانتر است؛ به ویژه شرکت در مسابقات تجاری که در آن محدودیت جنسیتی وجود ندارد، جالب است. وقتی مقابل یک حریف مرد قوی تر بازی می کنید، هیچ اضطرابی وجود ندارد، زیرا باخت در برابر یک استاد شرم ندارد. در عین حال می توانید بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید. گاهی پیش می آید که مردها مرا به عنوان حریف دست کم بگیرند و ببازند. در رده بندی مسابقات زنان که مسئولیت آن زیاد است، البته بازی کردن دشوارتر است و اغلب بازی زنان بیشتر احساسی و "عصبی" است.

 

آیا در حال حاضر عضو فدراسیون منطقه سامارا هستید؟ چرا در تاتارستان نماندی؟

چندین سال پیش، من به طور هدفمند با مربی اولگ پچنین، که یکی از اعضای این فدراسیون است، رفتم. اخیراً زمان بیشتری را در مسکو می گذرانم و با استاد کلاس بین المللی ورزش آنتون مرتسالوف تمرین می کنم که من را برای آخرین مسابقات آماده کرد. همچنین نمی توانم از مربی ام واسیلی لازارف که نقش زیادی در پیشرفت من به عنوان یک ورزشکار ایفا کرد، خودداری کنم.

 

آیا ویژگی هایی در رویکرد بیلیارد وجود دارد که فقط مختص دختران باشد؟

به طور کلی، بسیاری از افراد معتقدند که سبک بازی من بیشتر به سمت آرام و سنجیده مردانه است. به همین دلیل، دختران می توانند در طول بازی به خود اجازه دهند تا احساساتشان را بیان کنند و طغیان کنند. همچنین، آنها اغلب برای دلایلی مانند عدم وجود توپ در جیب یا شرایط ناراحت کننده مثل فلاش دوربین یا تریل های تلفن، به دعوا و ستیز می پردازند. من هیچوقت به چیزهای کوچک توجه زیادی نمی کنم، با این حال گاهی اوقات روزنامه نگاران بیش از حد آزاردهنده می شوند و با استفاده از فلاش، تداخلی برایم ایجاد می کنند. با این وجود، دوست دارم همه اختلافات را به درستی حل کنم. همچنین، مثل هر دختر دیگری به ظاهرم اهمیت می دهم، اما هیچگاه تمایلی نداشته ام که با پوشیدن کت و شلوار مسابقاتی یا سایر لباس های برجسته، در دید دیگران بیشتر مورد توجه قرار بگیرم.

 

جدیدترین عکس های آناستازیا لوپووا

آشنایی با بیوگرافی آناستازیا لوپووا

 

چه هدیه ای در 8 مارس بیشتر به یاد ماندنی بود؟

استاد معروف الکساندر سیگاچف دو سال پیش یک نشانه بسیار زیبا با منبت به من داد. این ترکیبی از کیفیت های خوب بازی و طراحی برجسته است. اگر در مورد چیزهای زنانه در بیلیارد صحبت کنیم، می توان آن را حتی یک اکسسوری شیک برای خانم ها در نظر گرفت.

 

بازی، تاکتیک و رویکرد بیلیارد در بین ورزشکاران مشهور چه کسی بیشتر برای شما جذابیت دارد؟

من بازی استادانی مانند کریل آنیشچنکو، یاروسلاو وینوکور و کانیبک ساگیندیکوف را بسیار دوست دارم. از نظر تکنیک و تاکتیک، آنها احتمالا یکی از بهترین های جهان هستند. من هم سعی می کنم این ویژگی ها را با هم ترکیب کنم. اما ورزشکاران افراطی مانند الکساندر پالامار، که استعدادی از جانب خدا دارد، احتمالاً دیگر در جهان وجود ندارند. شما همیشه با تحسین به عملکرد او نگاه می کنید. او معمولا به همه می گوید: "من می توانم همه چیز را ببرم یا همه چیز را از دست بدهم." به نظرم، توپی وجود ندارد که در برابر او تسلیم شود. آیا می توانید یک پیشنهاد جدید به من بدهید؟

 

 

از برنامه های فوری یکی از بهترین بازیکنان بیلیارد روسیه می توان به پیروزی در مسابقات جهانی اشاره کرد. همچنین قصد دارم در چندین تورنمنت تجاری معتبر شرکت کنم. من رویای این را دارم که خودم را در استخر امتحان کنم ( نوعی بیلیارد آمریکایی)، جایی که تاکتیک ها خیلی تصمیم می گیرند. نستیا می گوید این یک بازی بسیار پیچیده و جذاب است.

 

از بیرون، به نظر می رسد که استخر بازی نسبتاً آسانی است، زیرا قرار دادن یک توپ کوچک در یک جیب بزرگ کار سختی نیست...

 

در واقع، راحتی در استخر ظاهری است، زیرا با زدن یک توپ، در این بازی به هیچ چیز نمی رسید و برای موفقیت باید مهارت خروج را در زمانی که توپ را در مکانی مناسب برای ضربه بعدی قرار می دهید، تسلط داشته باشید. برای انجام این کار، باید چندین حرکت جلوتر مانند شطرنج در بازی خود فکر کنید و ایده های خود را محقق کنید. هر مردی نمی تواند این کار را انجام دهد. میزهای بیلیارد برای استخر بسیار کوچکتر از هرم روسیه است و بنابراین مهم است که هر سانتی متر زمین بازی را در نظر بگیرید.

 

عکس های جدید آناستازیا لوپووا

زندگینامه آناستازیا لوپووا

 

مصاحبه با آناستازیا لوپووا

تصاویر آناستازیا لوپووا

 

گفتگو با آناستازیا لوپووا

زندگی شخصی آناستازیا لوپووا

 

قسمتی از گفتگو با آناستازیا لوپووا

جدیدترین عکس های آناستازیا لوپووا

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------