تازه های اس ام اس

متن سنگین, متن سنگین فلسفی

اس ام اس و پیام سنگین و تیکه دار جدید

متن سنگین فلسفی ﺍﺯ ﻣــــﻦ ﻧﺮﻧــﺞ .... ﻣﻦ ﻧﻪ ﻣﻐـــﺮﻭﺭﻡ ؛ ﻭ ﻧﻪ ﺑﯽ ﺍﺣﺴــﺎﺱ ! ﻓﻘﻂ ﺩﻝ ﺧﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ .... ﺩﻝ…

اگه دنبال پیامهای خنده دار وسرکاری می گردی!!



 

 

اس ام اس خنده دار

 

تو درخت زندگي من هستي

 

كه الاغم را به آن مي بندم

 

 

ورژن اول : رفتم دم گل فروشي هر چي گشتم قشنگ ترين گل رو نديدم نگرانت شدم .

 

ورژن دوم : رفتم دم گل فروشي هر چي گشتم قشنگ ترين گلم رو نديدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردي ؟

 

 

مي خواي با سه شماره هيبنوتيزمت كنم و بگم چه جور آدمي هستي ؟ خوب پس با 3 شماره آروم چشمات رو ببند :

 

.... 1...... 2.......3.......

 

هنوز كه چشمات بازه؟.................

 

مي گم چشماتو ببند !................

 

چرا زير چشمي نگاه مي كني ؟.....

 

اصلا نيازي به هيپنوتيزم نيست

 

هر خري مي فهمه چه قدر فضولي

 

 

+- +- +- +- +- +-

+- +- +- +- +- +-

+- +- +- +- +- +-

 

بشين جمع ومنها كن ببين چندمين باره سر كار رفتي ؟

 

 

به دليل ايام سوگواري از گفتن اين جك معذوريم

 

 

سريع ترين دوربين جهان اختراع شد . اين دوربين مي تونه از خانوم ها در لحظه اي كه دهانشون بسته است عكس بگيره !

 

 

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------