آنونس «یك حبه قند» را بنی اعتماد می سازد



 

 آنونس «یك حبه قند» را بنی اعتماد می سازد

 

آنونس فیلم «یه حبه قند» توسط رخشان بنی اعتماد کارگردان سینمای ایران ساخته می شود.

این آنونس پس ازآماده شدن در سینماها به نمایش گذاشته می شود.

پیش از این عباس کیارستمی کارگردان سینما، طراحی پوستر فیلم «یه حبه قند» را به پایان رساند.

جدیدترین ساخته میركریمی قرار است مهرماه پس از فیلم «زندگی با چشمان بسته» اکران شود و قرارداد نمایش آن در گروه سینمایی «استقلال» به ثبت رسیده است.

فیلم «یه حبه قند» تاکنون جوایز بهترین فیلم جشنواره فیلم شهر و جایزه بهترین فیلم وکارگردانی شب تهیه کنندگان، جایزه ویژه جشن انجمن منتقدان ونویسندگان سینمایی و.... رابه دست آورده است و درشب کارگردانان سینما از رضا میرکریمی تقدیر شد.

این فیلم با فیلمنامه محمدرضا گوهری براساس طرحی از رضا میرکریمی و شادمهر راستین ساخته شده و در داستان آن آمده است:«سکوت خانه باغی قدیمی و سرسبز با ورود مهمانانی در هم می شکند. چهار دختر این خانه به همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان “پسندیده” به یاری مادر شتافته اند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها تحقق یک آرزوی بزرگ است. تا اینکه…»

بازیگرانی که در فیلم «یه حبه قند» نقش آفرینی می کنند به ترتیب الفبایی نام کوچک عبارتند از:آنژلا ملایری، ابوالفضل دهقان، اصغر همت، اما هاشمی، امیرحسین آرمان، پارسا مشیری، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، رضا کیانیان، روح الله مفیدی، ریما رامین فر، سعید پورصمیمی، سهیلا رضوی، شمسی فضل الهی، شیدا خلیق، علی رضا رشیدی، علی رضا کشاورز، فرهاد اصلانی، ناهید مسلمی، محمدرضا زادسرور، نگار جواهریان، نگار عابدی، نیوشا گودرزی، هدایت هاشمی.

«یه حبه قند» به تهیه کنندگی رضا میرکریمی ساخته شده و محصول حوزه هنری است..... / خبرگزارى ايسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------