آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حضور موفق سری جدید «آن» در گیشه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
فیلم ترسناک «‌آن : فصل دوم» در اولین هفته اکرانش با فروش ۹۱ میلیون دلاری در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورایتی، ‌سری اول فیلم ترسناک «‌آن»‌ در سال  ۲۰۱۷ در اولین هفته اکرانش ۱۲۳ میلیون فروخت و  به دومین فیلم  ترسناک پرفروش در اولین هفته اکران تبدیل شد.

 

پس از فروش نه چندان موفق «‌گودزیلا:پادشاه هیولاها»‌ و  «آشپزخانه»، «آن: فصل دوم»‌ به کارگردانی «اندی موشیاتی» تقریبا یک موفقیت برای کمپانی برادران وارنر محسوب می‌شود. «آن : فصل دوم» موفق شد در هفته‌ی اول اکرانش به فروش بین‌المللی ۹۴ میلیون دلار و فروش جهانی ۱۸۵ میلیون دلار برسد.

 

«آن: فصل دوم» در وبسایت «راتن تومیتوز» امتیاز  ۶۴ درصد را دریافت کرده، این درحالی است که نسخه اول این فیلم امتیاز ۸۷ درصد را در همین وبسایت به خود اختصاص داده بود.

 

این فیلم ترسناک دو ساعت و پنجاه دقیقه‌ای، حدود نیم ساعت طولانی تر از نسخه اولیه است.

 

«آن : فصل دوم» که با اقتباس از رمانی نوشته‌ی «‌استفن کینگ» ساخته شده است داستان وقایع ۲۷ سال بعد از نسخه اول این فیلم و درست زمانی که شخصیت‌های اصلی داستان فکر می‌کنند از شر دلقک شرور شهر رها شده‌اند،‌ را به تصویر می‌کشد.

 

در سری جدید «‌آن»‌ هنرپیشگانی همچون «جسیکا چستین»،  «جیمز مک‌آووی» و « بیل هیدر» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

«‌فرشته‌ای که سقوط کرد»‌ ساخته «‌لاینز گیت»‌ نیز در هفته‌ی اخیر ۶ میلیون دلار فروخت و به جایگاه دوم دست یافت. این فیلم اکشن پس از سه هفته اکران به  ۵۳.۴۶ میلیون دلار فروش دست یافته است.

 

کمدی «پسران خوب»‌ ساخته‌ی جدید «یونیورسال»‌ نیز با ۵.۳۹ میلیون دلار فروش در هفته‌ای که گذشت،‌ جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و فروش کلی خود در سینماهای آمریکای شمالی را به  ۶۶.۸ میلیون دلار رساند.

 

همچنین «شیرشاه»‌ لایو اکشن جدید دیزنی نیز در هشتمین هفته‌ی اکران خود ۴.۲ میلیون دلار فروخت و در جایگاه چهارم قرار گرفت و به رقم کلی ۵۲۹ میلیون دلار در گیشه‌های آمریکای شمالی رسید.

 

«قهرمان» پروژه جدید سونی با فروش ۳.۷۵ میلیون دلاری رقابت نزدیکی با «هابز و شاو» که در هفته‌ی اخیر ۳.۷۲ میلیون دلار فروخت، داشت.

 

«قهرمان» پس از سه هفته اکران در سینماهای آمریکای شمالی ۲۴.۷ میلیون دلار فروخته است. «‌هابز و شاو» نیز به فروش ۱۶۴ میلیون دلاری در سینماهای آمریکا و  فروش جهانی ۷۱۹.۸ میلیون دلاری دست یافته است.

 

به رغم حضور موفقیت آمیز «‌آن: فصل دوم»‌ در این آخر هفته، جدول فروش خانگی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، با ۶ درصد کاهش رو به رو بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------