آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

زمان اکران فیلم دهم «سریع و خشمگین» معلوم شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
«سریع و خشمگین ۱۰» قرار است بهار ۲۰۲۳ راهی سینماها شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» ۷ آوریل ۲۰۲۳ در سینماها اکران می‌شود.

 

این فیلم که یک فیلم قبل از رسیدن به آخرین فیلم از این مجموعه خواهد بود توسط جاستین لین ساخته می‌شود. ابتدا قرار بود این فیلم دوم آوریل امسال اکران شود اما با توجه به اکران دیرتر از موعد «F۹» که به دلیل پاندمی با تاخیر مواجه شد، آن تاریخ به فیلم نهم رسید و فیلم دهم دیرتر به سینماها می‌رسد. فیلم نهم هم باز هم با تاخیر روبه رو شد و در نهایت ۲۵ جولای اکران شد.

 

گرچه هنوز اعلام نشده بازیگران فیلم دهم شامل کدام چهره‌ها خواهد بود اما انتظار می‌رود وین دیزل که بازیگر اصلی همه فیلم‌های پیشین بوده در این فیلم هم حضور داشته باشد و تیرس گیبسون، سان کانگ، کری بریجز، جوردانا بروستر و میشل رودریگز نیز از دیگر بازیگران باشند.

 

گفته شده دواین جانسون در این قسمت حضور ندارد و هنوز روشن نیست که آیا جان سنا هم بار دیگر در نقش جیکوب تورتور بازمی‌گردد یا خیر.

 

نمایش «F۹» امسال کمک کرد تا سینماها اولین روزهای پررونق دوران پاندمی را تجربه کنند و فیلم در آمریکا ۱۷۰ میلیون دلار و در سراسر جهان فروشی ۵۰۰ میلیون دلاری را ثبت کرد. فیلم نهم با نقدهای خوب و بد از سوی منتقدان روبه رو شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------