آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

شکسته شدن دکور "فیتیله‌ای‌‌ها" تلفات نداشته‌است



پیگیری یک سانحه/

شکسته شدن دکور "فیتیله‌ای‌‌ها" تلفات نداشته‌است

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محمد مسلمی یکی از اعضا گروه "فیتیله‌ای‌ها" ضمن تایید شکسته شدن دکور برنامه اخیر این گروه در کرج گفت: من خبر رسانه‌ها را مبنی بر تلفات ایجاد شده تکذیب می‌کنم، چرا که حتی ناخن یک نفر هم در این برنامه شکسته نشد.

 عصر پنج‌شنبه 22 تیر ماه ورزشگاه انقلاب کرج میزبان کودکان و والدین همراهشان برای شرکت در برنامه شاد عموهای فتیله‌ای بود. این برنامه با استقبال زیادی از کودکان و خانواده‌های همراه رو به رو بود. در بخشی از این برنامه دکور شکست و این اتفاق حواشی بسیاری را ایجاد کرد.

محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر فیتیله در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه مطبوعات به این اتفاق خیلی کوچک دامن زدند. این در حالی است که هیچ مصدومی در این برنامه نداشتیم. از سوی دیگر برخی رسانه‌ها ذکر کرده بودند که در این برنامه 20 هزار نفر شرکت کرده بودند، در حالی که جمعیت فقط دو هزار نفر بود.

 

این بازیگر در ادامه توضیح داد: در بخشی از این برنامه پیچ یکی از فلزهای روی سن شل و دکور خراب شد. البته روی دکور فرش قرار داشت و هیچ اتفاقی هم برای کسی نیفتاد، حتی ناخن یک نفر هم نشکست، ولی برایم جالب است که چرا برخی رسانه‌ها حواشی زیادی در این باره درست کردند. حواشی که اصلاً صحت ندارد.

 

این کارگردان و بازیگر اشاره کرد: مردم به رسانه‌ها اعتماد دارند. بنابراین نباید رسانه‌ها با بیان خبرهای اشتباه مردم را گمراه کنند. فیلم این مراسم به شکل مستند وجود دارد و این فیلم نشان می‌دهد اتفاقی برای کسی نیفتاده است. متاسفانه شنیدن حواشی نادرست ناراحت‌کننده است. امیدوارم رسانه‌ها رسالتشان را به درستی انجام بدهند./مهر

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------