آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جناب ضرغامی خیالتان راحت شد؟ خنده بازار را «لوده بازار» کردید!



جناب ضرغامی خیالتان راحت شد؟ خنده بازار را «لوده بازار» کردید!

بازتاب گزارش داد: با پخش چند قسمت از سری جدید مجموعه خنده بازار، افت کیفی این مجموعه، ببیندگان سیما را که در دوره قبل اقبال خوبی به این مجموعه طنز داشتند، ناراضی کرده است.

مجموعه خنده بازار که در سال گذشته و در غیاب طنزهای مهران مدیری یکی از مجموعه های موفق تلویزونی صداوسیما بود، به دلیل استفاده از مضامین انتقادی، سوژه های روز و انتقال درد دل های مردم به زبان طنز به شدت با استقبال عمومی مواجه گردید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با این حال ظاهرا فشارهای واردشده از سوی برخی مسئولان و دستگاه های اجرایی، موجب شده است تا بخش های انتقادی این مجموعه به تدریج حذف و تبدیل به لوده بازی در جهت پرکردن وقت مردم شود.

اضافه کردن بخشهای سیاسی نظیر "با اونا" به جای اوباما و مسخره کردن تلویزیون "من و تو" و "وی او ای" نیز به دلیل کیفیت نه چندان بالای فیلنمامه و آشنا نبودن بسیاری از بینندگان با برنامه های مورد نظر، بی مزه از کار درآمده است. هرچند نحوه پرداختن به برخی از این سکانس ها هم می تواند به تبلیغ برخی برنامه های شبکه های ماهواره ای بینجامد که باید دید در کجای استراتژی کنونی صداوسیما می گنجد!

حذف کردن قسمتهایی نظیر آیتم "مدیر مدیره"  و "نامزد نامزده"، آیتم بانکی و سایر آیتم ها که به انتقاد از مسئولین می پرداخت نیز از دیگر تغییرات سری جدید خنده بازار می باشد و در آیتم هایی نظیر "پارک علت" که ثابت مانده است، نیز مضامین جذاب به مضامین کلیشه ای تبدیل شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به نظر می رسد اگرچه تلاش های صداوسیما برای جذاب کردن برنامه های خود در جهت رقابت با شبکه های ماهواره ای  به تولید برنامه های جذاب منجر می شود، اما از آنجا که مسئولان این سازمان قدرت مقاومت در برابر فشارهای وارد شده ناشی از انتقادات موجود در این برنامه ها را ندارند، برنامه هایی نظیر خنده بازار حتی پس از سانسور نیز قابل تحمل نمی شود و سری بعد بدون کیفیت ساخته می گردد و سریال های نمایشی نیز به تیغ ممیزی گرفتار شده و بخش قابل توجهی از آن حذف می گردد./انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------