انتقاد فراستی از موضوعات دم دستی برنامه «خنده بازار»



 

انتقاد فراستی از موضوعات دم دستی برنامه «خنده بازار»

 

از آنجایی که متن این برنامه زیاد قوی نیست، دوستان گاهی به لودگی می افتند و طنز و لودگی را با هم اشتباه می گیرند و فرافکنی می کنند و به سمت فیلم فارسی پیش می روند.

«مسعود فراستی» منتقد سینما در برنامه اخیر «هفت» با انتقاد از برنامه طنز «خنده بازار» گفت: بارها از برنامه های طنز و برنامه هایی نظیر خنده بازار که بخشی از برنامه های تلویزیونی را موضوع کارش قرار می دهد، حمایت کرده ایم و این اتفاق را مثبت می دانیم. بارها هم اتفاق افتاده که به دست اندرکاران خنده بازار پیشنهاد دادم که تندتر از این ها بر روی برنامه های تلویزیونی کار کنند؛ چرا که ما خواستار طنز بی پرده تر و تندتر و سرحال تر هستیم.

وی با تاکید بر این که این برنامه از متن قوی برخوردار نیست، اظهار کرد: انتقاد ما همیشه این بود که متن شان مشکل دارد و این متن زیاد قوی نیست. متاسفانه از آنجایی که متن زیاد قوی نیست، دوستان گاهی به لودگی می افتند و طنز و لودگی را با هم اشتباه می گیرند و فرافکنی می کنند، یعنی تخیل خودشان را به جای بحث های موجود در برنامه اصلی، جایگزین می کنند.

فراستی با اشاره به این که مواضع او و فریدون جیرانی مشخص است، بیان کرد: این که مواضعی را برای ما ببافند و مثلا برای مثال چک خرد شده ای را کسی جمع کند، نگاه فیلم فارسی است. در مقابل این نگاه غلط و دم دستی قبل از انقلابی، خوب است که سطح نگاه ها را بالا ببرند و نقد را موضوع اصلی برنامه خودشان قرار دهند و تحمل نقد را بالا ببرند و به دام لودگی فیلم فارسی نیفتند...../ شبکه خبری برنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------