5 آيتم جديد به خنده بازار اضافه شد /شوخي خنده بازار با شهيدي فر + تصاوير



شوخی با مجری پیشکسوت سیما در سری جدید "خنده بازار" با رنگ و بویی خاص همراه است.

فرید شب‌خیز، تهیه کننده مجموعه طنز "خنده بازار" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: جزو 5 آیتم جدید به آیتمهای قبلی اضافه شده که به صورت کلی سر فصل های ما به 22 آیتم می‌رسد.

5 آيتم جديد به خنده بازار اضافه شد

 

وی ادامه داد: حدود 60 درصد از تصویربرداری "خنده بازار" نوروزی انجام شده ولی به طور قطع تیم سازنده تا شب عید نیز مشغول به ضبط آیتم ها خواهند بود.

شب خیز در خصوص جذابیت آیتم ها تصریح کرد: در خنده بازار نوروزی مسائل و مشلاکتی را که مردم با آنها درگیرند را دستمایه کار خود قرار داده ایم.

 

5 آيتم جديد به خنده بازار اضافه شد

 

5 آيتم جديد به خنده بازار اضافه شد

 

این تهیه کننده با اشاره به آیتم "کوکب" ابراز داشت: بیشتر اتفاقاتی را که برای مردم در نوروز پیش می‌آید را به آیتمها اضافه کردیم و همه عوامل ومخاطبان میهمان خانه "کوکب" می شوند.

وی در خصوص دیگر آیتمها و شوخی با افراد چهره اظهار داشت: آیتمهای "قناد"، "فرودگاه"، "کوکب" و نیز شوخی با "شهیدی فر" از سر فصل های جذاب سری جدید "خنده بازار" در ایام عید است.

 

5 آيتم جديد به خنده بازار اضافه شد

 

5 آيتم جديد به خنده بازار اضافه شد

 

شب خیز با اشاره به حضور جوانان و بازیگرانی متفاوت در این مجموعه گفت: در هر صورت جوانها باید بیایند و من برای اطمینان از جذابیت بازی و حضور آنها در چند آیتم متوجه چگونگی ایفای نقش و توانایی جوانان می شوم.

وی افزود: نگرانی در خصوص حضور نیروهای جوان ندارم و امیدوارم سری جدید "خنده بازار" هم مثل همیشه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------