حضور مجری پرحاشیه «ماه عسل» در کنسرت بابک جهانبخش



حضور مجری پرحاشیه «ماه عسل» در کنسرت بابک جهانبخش

در شبی خاطرانگیز، بار دیگر خواننده «من و بارون » به برج میلاد رفت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 27 شهریورماه 91 بابک جهانبخش،خواننده با احساس و خوش صدای موسیقی پاپ، بار دیگر به عشق و درخواست دوستداران و مخاطبانش به روی صحنه رفت تا «دوست دارم» را به گوش هوادارانش برساند.

این خواننده 15 همین ماه نیز در مرکز همایش های برج میلاد برای حمایت از زلزله زدگان آذربایجان شرقی کنسرتی را برگزار کرد و منافع آن را به زلزله زدگان اختصاص داد.در ابتدای کنسرت 27 شهریور بابک جهانبخش این خواننده ضمن اجرای قطعاتی از آلبوم «من و بارون» گفت: خدا را شکر می کنم برای آلبوم «من و بارون» اتفاق های خوبی افتاد و از شما دوستان عزیز نیز ممنونم که در این اتفاق خوب سهیم بودید.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احسان علیخانی، مهدی یراحی، شهرام شکوهی،سعید مدرس، یاحا کاشانی، احمد ایراندوست، کوشان حداد و محمد چناری از هنرمندانی بودند که در کنسرت 27 شهریور بابک جهانبخش حضور داشتند.

قطعاتی که بابک جهانبخش در این کنسرت اجرا کرد عبارت بودند از "ای دل"، "باور کن"، "اقرار"، "دوستت دارم"،"افسانه"، "چی شده"، "ایده آل"، "تازگیا"،"مواظب خودت باش"، "دریا"، "به خودت باختمت" و "منو بارون" که قطعه "منو بارون" دوبار اجرا شد.

ازدیگر اجراهای این برنامه اجرای مشترک رضا تاجبخش و بابک در آهنگ «دلم می خواست بفهمی ...» بود که حس زیبایی را درسالن به وجود آورد.از هنرمندانی که اعضا گروه بابک جهانبخش را تشکیل میدهند و با ابن گروه همکاری داشتند رضا تاجبخش (رهبرارکستر و نوازنده پیانو)،بابک ریاحی‌پور (نوازنده گیتار باس)، یاشار خسروی (سرپرست گروه و نوازنده ساکسیفون)، ایلیار خسروی (درامز)، میلاد سعدی (پرکاشن)، اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بهنام حکیم (بوزوکی) و انوش تقوی ( همخوان ) می باشند.

کنسرت بزرگ بابک جهانبخش 27 شهریور در دو نوبت 18:30 و 21:30 به تهیه‌کنندگی محمدرضا خانزاده مدیر عامل موسسه فرهنگی، هنری اکسیر نوین در برج میلاد برگزار‌شد./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------