آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آزاده صمدی: نقش یک خبرنگار سیاسی و جذاب را بازی کردم!



اخبار,اخبار فرهنگی

آزاده صمدی بازیگر سریال «پشت بام تهران» که برای شبکه یک ساخته می شود درباره نقش خود توضیح داد و همچنین به حضور در مجموعه «عالیجناب» و ایفای نقش خبرنگار سیاسی اشاره کرد.


آزاده صمدی در سریال "پشت بام تهران"
آزاده صمدی در گفتگویی درباره بازی خود در سریال «پشت بام تهران» که این روزها به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه یک تصویربرداری می شود، بیان کرد: من در این سریال نقش زنی به نام اختر را بازی می کنم که نقشی جذاب و متفاوت است.

وی ادامه داد: من پیش از این هم با بهرنگ توفیقی در سریال «انقلاب زیبا» کار کرده بودم بنابراین طبق همان آشنایی به پروژه «پشت بام تهران» نیز پیوستم. فکر می کنم نقشی که من در این سریال دارم یکی از نقش های جذاب کار است چون اختر دچار چالش هایی می شود که همه آنها را به صورت کلیشه ای و ظاهری آشکار نمی کند. او در موقعیت های عشق، ازدواج و موقعیت های دیگری قرار می گیرد که اگر بیان شود شاید موضوع داستان را لو بدهد.

صمدی که با سریال «راه بی پایان» در سال ۸۶ جلوی دوربین تلویزیون قرار گرفت درباره ساخت آثار تلویزیونی با کیفیت بیان کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی در تلویزیون رخ دهد و آثار باکیفیتی ساخته شود تا مخاطبان را به سوی خود جذب کند.

اخبار,اخبار فرهنگی

 آزاده صمدی در سریال "پشت بام تهران"

 

 وی به سریال «راه بی پایان» اشاره کرد و گفت: این سریال در سال ۸۵ ساخته شد و سال ۸۶ روی آنتن رفت و برای بسیاری از مخاطبان آنقدر جذاب و گیرا بود که هنوز وقتی مرا می بینند از آن یاد می کنند. با این حال مردم در آن زمان بیشتر تلویزیون می دیدند و مثل امروز گرفتار شبکه های مختلف ماهواره ای نشده بودند و الان باید بتوان سریال های جذابی ساخت که مردم پای شبکه های خودشان بنشینند.

بازیگر سریال «عالیجناب» همچنین درباره حضورش در این اثر بیان کرد: این سریال به کارگردانی سام قریبیان برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود و یک اثر ۶ قسمتی است که احتمالا ادامه دار شود و فصل های بعدی آن هم ساخته شود.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال «عالیجناب» توضیح داد: من در این سریال نقش یک دختر خبرنگار را دارم، یک خبرنگار سیاسی که با اتفاقاتی در حرفه خود مواجه می شود.

صمدی با اشاره به اینکه برای رسیدن به نقش خود با یک خبرنگار سیاسی صحبت کرده است، گفت: با نقش خبرنگار چندان ناآشنا نبودم اما باز هم با یک خبرنگار سیاسی صحبت کردم و او برای من خاطراتی را از زندگی خود تعریف کرد که برایم بسیار عجیب بود. من احساس کردم این خبرنگار چه زندگی پر از ریسکی داشته و چه جسارت هایی را تجربه کرده است. من گاهی خود را جای او قرار می دادم و فکر می کردم اگر قرار بود این همه استرس را تجربه کنم چه اتفاقی رخ می داد.

وی در پایان با اشاره به این تجربه ها و ریسک ها بیان کرد: تعریف کردن این خاطرات باعث شد من بتوانم موقعیت هایی را تخیل و تصور کنم. این موقعیت ها هیچ گاه در سریال «عالیجناب» بوجود نمی آید اما کمک می کند من نقشم را بهتر درک کنم. به هرحال این شیوه ای است که در رسیدن به نقشم انتخاب می کنم و برای هر نقشی با افراد درگیر آن نقش و چالش هایی که دارند گفتگو می کنم.

اخبار فرهنگی - مهر

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------