آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

چرا مارگو رابی تصمیم به خداحافظی از بازیگری گرفت؟



مارگو رابی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رابی پس از فیلم «گرگ وال استریت» زندگی خود را دگرگون یافت و از خود پرسید آیا بازیگری حقیقتاً همان راهی است که می‌خواهد دنبال کند یا نه؟

به گزارش ایران آرت، مارگو رابی پس از نقش‌آفرینی در فیلم «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) «مارتین اسکورسیزی» فوراً به شهرت رسید. او پیش از این فیلم در چند سریال تلویزیونی ظاهر شده بود.

 

رابی در این فیلم مقابل «لئوناردو دی‌کاپریو»، «جونا هیل» و «متیو مک‌کانهی» نقش «نایومی لاپالیا» را بازی کرد و پس از آن زندگی خود را دگرگون یافت و از خود پرسید آیا بازیگری حقیقتاً همان راهی است که می‌خواهد دنبال کند یا نه؟

 

رابی به مجله «ونیتی فر» می‌گوید: «در آن مراحل اولیه اتفاقی افتاد که خیلی وحشتناک بود. و به یاد می‌آورم که به مادرم می‌گفتم: «فکر نمی‌کنم بخواهم بازیگر باشم» و او نگاهی به من کرد و با چهره‌ای جدی گفت: «عزیزم، برای نخواستن خیلی دیر شده.» آن‌جا بود که متوجه شدم تنها راهی که دارم رو به جلو است.»

 

رابی اضافه می‌کند که شهرت زندگی اعضای خانواده او را هم تغییر داده است: «اگر مادرم در یک سانحه رانندگی بمیرد چون شما می‌خواسته‌اید با من در راه رفتن به فروشگاه عکس بیندازید، یا باعث شوید که پسر برادرم از روی دوچرخه پرت شود – برای چه؟ برای یک عکس؟ خطرناک است اما در عین حال به شکل عجیبی هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود.»

 

رابی پس از «گرگ وال استریت» بازیگری را ادامه داد و در فیلم‌هایی چون «من، تانیا» (I, Tonya)، «ماری ملکه اسکاتلند» (Mary Queen of Scots) و «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) نقش‌آفرینی کرد. او به تازگی فیلمبرداری لایو-اکشن «باربی» (Barbie) را به پایان رسانده است.

 

رابی در ادامه می‌گوید: «سعی می‌کنم این حرفه و این دنیا را به این شکل به دیگران توضیح دهم که فرازهای آن واقعاً بلند است و فرودهایش خیلی خیلی عمیق. و به گمانم اگر خوش‌شانس باشید، در میانه توازن برقرار می‌شود.»

 

رابی امسال فیلم «بابل» (Babylon) به کارگردانی «دیمین شزل» و بازی «برد پیت» را روی پرده دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------