انتقادها از ایرج طهماسب در واکنش به سکانس جنجالی برنامه مهمونی



برنامه مهمونی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
شوخی ایرج طهماسب با سهیل رهبرزارع بازیگر نقش سیروس در قسمت اول فصل دوم «مهمونی» با عبارت «خواهرم را گرفتن» انتقاداتی را در فضای مجازی برانگیخت.

به گزارش خبرآنلاین، انتشار خبر آغاز پخش فصل دوم «مهمونی» کاری از ایرج طهماسب همزمان با سال نو پس از اتفاقات شش ماهه دوم سال گذشته، چیزی نبود که با استقبال همگان مواجه شود و نظرات متفاوتی را در فضای مجازی برانگیخت. این انتقادات با شروع «مهمونی» که از آغاز فروردین ۱۴۰۲ هر روز از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود بیشتر شد. از جمله این موارد، انتقاد از شوخی ایرج طهماسب با جمله «خواهرم را گرفتن» بود.

 

در بخشی از قسمت اول «مهمونی» سیروس با بازی سهیل رهبرزارع در پاسخ به طهماسب که پرسید سال ۱۴۰۱ چه طور بود؟ گفت خوب بود، خواهرم را گرفتند. طهماسب که متعجب شده بود پرسید خواهرت را گرفتند؟! توی خیابان رفته بود؟! و سیروس جواب داد توی خیابان هم می‌رفت، سر کار هم می‌رفت. طهماسب پرسید کی گرفتش؟! و سیروس گفت پسری پیدا شد و گرفتنش! (منظور این که ازدواج کرد) این شوخی با توجه به آن‌چه در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۱ در خیابان‌ها گذشت بازی با عباراتی به شمار آمد که در واقعیت نه تنها خنده‌دار که بسیار هم غمبار بودند.

 

کنایه لادن طباطبایی به ایرج طهماسب

لادن طباطبایی (بازیگر) با انتشار یک استوری کنایه‌آمیز به این موضوع واکنش نشان داد.

 

برنامه مهمونی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------