آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اظهارنظر جنجالی ژولیت بینوش در افتتاحیه جشنواره فیلم برلین



اخبار,اخبار فرهنگی,ژولیت بینوش

ژولیت بینوش در افتتاحیه جشنواره برلین بار دیگر تأکید کرد که هیچ‌گاه در همکاری با هاروی واینستین مورد سوءاستفاده قرار نگرفته است و در ادامه واینستین را تهیه‌کننده‌ای بزرگ توصیف کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار که در فیلم‌های «شکلات» و «بیمار انگلیسی» با هاروی واینستین تهیه‌کننده بدنام هالیوودی همکاری کرده است، در نشست خبری افتتاحیه جشنواره برلین واینستین را تهیه‌کننده‌ای بزرگ توصیف کرد.

 

بینوش که رئیس هیات داوران این دوره از برلیناله است، درباره واینستین گفت:‌ «واینستین در جایگاه تهیه‌کننده بیشتر مواقع فوق‌العاده بود. به نظر من او تهیه‌کننده بزرگی بود. ما نباید این حقیقت را فراموش کنیم هر چند که این امر برای بسیاری از کارگردانان، بازیگران و به ویژه زنان بازیگر دشوار است.»

 

بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم «بیمار انگلیسی» درباره واینستین که در موارد بسیاری متهم به آزار، سوءاستفاده و تجاوز جنسی است، نظر داد: «خواسته من این است که او به آرامش برسد و سپس بگذاریم که عدالت مسیرش را طی کند.»

 

او درباره تجریه همکاری‌های خود با این تهیه‌کننده بدنام هالیوودی گفت: «من هیچ‌گاه با به مشکل برنخوردم. البته می‌توانستم ببینم که مشکلاتی دارد.»

 

شصت‌ونهمین دوره جشنواره فیلم برلین که از ۱۷ تا ۲۷ بهمن برگزار می‌شود در نشست افتتاحیه با صحبت درباره مسائلی از جنبش حمایت از زنان در محل کار، خطر نتفلیکس برای سینِما و مسائل سیاسی آغاز به کار کرد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------