آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اظهارات جنجالی دنی بول درباره «جیمز باند»/ آقای کارگردان دلیل کنار رفتنش را گفت



اخبار,اخبار فرهنگی,دنی بول

دنی بویل تایید کرد که مشاجره بر سر تغییر فیلمنامه نویس فیلم دلیل او برای ترک آخرین قسمت «جیمز باند» شده است.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، دنی بویل ماه‌ها پس از کنار رفتن از پروژه «باند ۲۵» در پاسخ به مجله امپایر درباره دلیل ترک قسمت آخر این فرنچایز گفت که فیلمنامه را به همراه یار همیشگی اش جان هاج نوشته بوده که خوشایند تهیه کنندگان فیلم قرار نگرفته بود و بدین ترتیب او به جای آنکه با فیلمنامه نویس دیگری کار کند از پروژه کنار رفت تا فیلمنامه نویس دیگری کار را برعهده بگیرد.

 

کارگردان «میلیونر زاغه نشین» در این باره گفت: من آمادگی آن را ندارم با نویسندگانی که همکاری می کنم به هم بزنم. ما با هم زیاد کار می کنیم و این همکاری خیلی خوب است اما آنها می خواستند ما را از هم جدا کنند و من تصمیم گرفتم شراکتم را حفظ کنم.

 

او تاکید کرد: فکر می کنم همکاری من و جان هاج واقعا خوب بود، هرچند که تمام نشد اما می توانست واقعا خوب شود. 

 

دنی بویل افزود: شما باید به فرآیند فیلمسازی تان باور داشته باشید و بخشی از این فرآیند به همکاری من و نویسنده ام برمی‌گردد.

 

بویل که به طور دقیق دلیل این ناسازگاری و مشاجرات را فاش نکرد، گفت که جایگزین کردن کری فوکوناگا به جای خودش «ناعادلانه» بود.

 

در طی این مدت شایعاتی درباره جدایی بویل مطرح شده بود از اینکه مشاجره بین تهیه کننده ها و بویل و نویسنده کار سر این بوده که بویل و هاج می خواستند در قسمت جدید شخصیت مامور ۰۰۷ با بازی دنیل کریگ را از بین ببرند و همچنین بویل می خواسته توماژ کات بازیگر لهستانی را به عنوان شخصیت خبیث فیلم در نظر بگیرد که تهیه کنندگان با این تصمیم ها موافق نبوده اند.

 

پروژه «باند ۲۵» ماه آوریل ۲۰۲۰ راهی سینماها می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------