آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ماه چهره خلیلی: باوجود زندگی در خارج هنوز پیشنهاد بازی در ایران را دارم



اخبار,اخبار فرهنگی,ماه چهره خلیلی
بازیگر سریال «مرضیه» می گوید با وجود اینکه در ایران زندگی نمی کند ولی بازی در آثار داخلی پیشنهاد دارد.

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها با سریال «مرضیه» روی آنتن شبکه دو سیما است در گفتگو با صبا با بیان این‌که بازی در سریال «مرضیه» برایش اتفاقی خوشایند است، گفت: همیشه حضور در کارهایی که مضمون آنها آموزه های دینی است دوست دارم، چون در خانواده ای بزرگ شده ام که نسبت به این دست موضوعات علاقمند است. وقتی سریال «مرضیه» پیشنهاد شد آن را با خوشحالی پذیرفتم به ویژه که تجربه همکاری در فیلم سینمایی «قرارمون پارک‌شهر» با فلوار سام و مجید اوجی برایم بسیار خوشایند بود.

 

وی درباره پیشنهادهای کاری خود چنین خبر داد: خوشبختانه من هیچگاه بابت پیشنهاد بازی در مضایقه نبوده‌ام، حتی با وجود اینکه در انگلستان زندگی می کنم، هر گاه شرایط مهیا بوده، توانسته‌ام در کاری که دوست دارم حضور داشته باشم.

 

این بازیگر تاکید کرد: اینکه یک بازیگر بتواند همیشه به یک میزان پیشنهاد کار داشته باشد در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست چون مطمئناً یک بازیگر جوان پیشنهادهای بیشتری نسبت به دیگر دارد.

 

بازیگر سریال «مختارنامه» عنوان کرد: هم اکنون چند پیشنهاد کاری دارم به ویژه طی چند روز گذشته با پخش سریال «مرضیه» این پیشنهادها بیشتر شده است، اما سعی می‌کنم بهترین کار را انتخاب کنم چون بیش از اینکه کمیت برایم اهمیت داشته باشد به کیفیت توجه می کنم.

 

وی در انتهای سخنانش در پاسخ به این پرسش که آیا برای حضور در سریال «سلمان» به وی پیشنهادی شده است؟ گفت: سالهاست که داود میرباقری در پی ساختن سریال «سلمان» است، اما متاسفانه این اتفاق تا به امروز رخ نداده است برای همین تا زمانی که تولید آن جدی نشده باشد نمی‌توانم درباره حضور در این کار نظری دهم، اما همین اندازه می‌گویم که بازی در آثاری که داود میرباقری کارگردانی ان را برعهده دارد افتخار هر بازیگری است که من نیز از آن مستثنی نیستم به ویژه که تجربه خوشایند «مختارنامه» را با میرباقری داشته‌ام.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------