فهرست بازیگران نمایش «نیمه تاریک ماه» کامل شد



اخبار,اخبار فرهنگی,نمایش نیمه تاریک ماه
با معرفی شدن بهزاد عمرانی، سیاوش صفاریان‌پور و هانا کامکار، فهرست هفت بازیگر اثر جدید داود بنی اردلان کامل شد، این نمایش از ٢٤ مهرماه هر شب ساعت ٢٠:٣٠ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، پیش فروش بلیت این نمایش از روز جمعه، ١٩ مهرماه آغاز می شود و بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی و سیاوش صفاریان پور، مجری و کارگردان تلویزیون با بازی در این اثر وارد عرصه بازیگری می‌شوند.

 

بهزاد عمرانی، خواننده گروه بمرانی آلبوم‌های مثل «مخرج مشترک» و «گذشتن و رفتن و پیوستن» را در کارنامه خود دارد. سیاوش صفاریان پور نیز پیش از این مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «آسمان شب» بوده است.

 

هانا کامکار،نیکی مظفری، سام کبودوند، جواد مولانیا، و المیرا دهقانی، پنج بازیگر دیگر این نمایش اجتماعی و روانشناسانه هستند.

 

هانا کامکار، در سال های گذشته بازیگری در نمایشهای کارگردانهای چون محمد رحمانیان، پری صابری و کیومرث مرادی را به عهده داشته است. او در سال ٩٣ برای بازی و خوانندگی در نمایش «موسیقی-نمایش ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان، مدالیون و لوح بازیگر زن برگزیده سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.

 

جواد مولانیا نیز سال گذشته در تالار حافظ کارگردانی و بازیگری نمایش «آمادئوس» (زندگی موتزارت) را به عهده داشت و نمایش «هوراشیو» با بازیگری او، در فروردین امسال در عمارت نوفل لوشاتو پرمخاطب بود.

 

سام کبودوند نیز که بازیگری در آثار کارگردانهای تئاتر مثل حمید آذرنگ و  علیرضا کوشک جلالی را به عهده داشته، اخیرا با نمایشهای  «بانوی آواز خوان» اثر علیرضا کوشک جلالی و «وقتی خروس غلط می خواند» اثر علی شمس، روی صحنه بوده است.

 

نیکی مظفری نیز که از سال ٩١ در تئاتر با کارگردانان چون «حسین پاکدل»،  «ایوب آقاخانی»و «هادی مرزبان» همکاری داشته ، اخیرا به همراه  «فرمان فتحعلیان» در نمایش «قدم زدن با اسب» اثر مسعود شاه محمدی ایفای نقش کرده است.

 

المیرا دهقانی، جوان ترین بازیگر این نمایش نیز همکاری با کارگردانهای تئاتر مثل محمد یعقوبی، رضا ثروتی و همایون غنی‌زاده را در کارنامه خود دارد.

 

داود بنی اردلان، کارگردان این اثر نیز، کارگردانی نمایش‌های «دوباره اون آهنگو بزن سام» نوشته وودی آلن و «مکاشفات شخصی ٢» را به عهده داشته است. این کارگردان تئاتر حالا در تجربه‌ای متفاوت نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را بر اساس فیلمنامه فیلم ایتالیایی «غریبه های کامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورده تا از ٢٤ مهر ماه در سالن حافظ روی صحنه ببرد.

 

عوامل دیگر نمایش نیمه تاریک ماه عبارتند از:دستیار اول کارگردان: ایمان یزدی، مجری طرح: لیلا جعفری، مدیر تولید: نیما محبی، مدیر صحنه: علیرضا ملک محمودی، طراح لباس: ندا سرمه، مجری دکور: موسسه تخصصی و طراحی و ساخت کِوازینگو، طراح صحنه: پریشاد مستوفی، موسیقی: عرفان فرشی زاده، مدیر رسانه و مشاور تبلیغات: فرنوش آباء، عکاس: شیرین جهان زاده، فیلمبرداری پشت صحنه:پن استودیو، گرافیست: نیما فراهانی، گرافیست مجازی: شایان بابایی.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------