آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

صدیقه کیانفر درگذشت



اخبار,اخبار فرهنگی,صدیقه کیانفر
صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت تئاتر، رادیو و تلویزیون چشم از جهان فروبست.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صدیقه کیانفر صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه در منزل شخصی خود به علت ایست قلبی درگذشت.

 

این هنرمند پیشکسوت رادیو ، تلویزیون و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت متولد ۱۳۱۱بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۶ در رادیو شروع کرده بود.

 

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری صدیقه کیانفر

سید محمد طباطبایی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوتضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم صدیقه کیانفر درباره جزئیات مراسم تشییع پیکر این هنرمند توضیح داد: طبق گفتگو و ملاقاتی که با تنها فرزند زنده‌یاد کیانفر داشتم بنا بر این شد که مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید ساعت ۱۰:۳۰ روز چهارشنبه هفتم خردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام گیرد.

 

وی ادامه داد: تمامی کارهای مربوط به دفن این هنرمند ارزنده کشورمان به عهده مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بوده و ما به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ای را در خانه هنرمندان ایران یا تالار وحدت برگزار نکرده و تمامی موارد مربوط به مراسم خاکسپاری را در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------