بازیگران فیلم جدید 'مد مکس' مشخص شدند



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم مد مکس
ورج میلر کارگردان فیلم "مد مکس"، آنا تیلور جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم را برای نقش آفرینی در قسمت جدید این فیلم سینمایی برگزیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قسمت جدید "مد مکس" فیوریوسا نام دارد و روی شخصیتی که توسط شارلیز ترون در فیلم "مد مکس: جاده خشم" محصول سال ۲۰۱۵ بازی شده بود، متمرکز است.

 

تیلور جوی در این فیلم نقش فیوریوسا را بازی خواهد کرد. چند ماه پیش جورج میلر تایید کرد که به دنبال بازیگری جوان و حدود ۲۰ ساله برای این نقش می‌گردد. او همچنین در تلاش بود از تکنولوژی کاهش سن استفاده کند و نقش فیوریوسا را به شارلیز ترون ۴۴ ساله بدهد، اما این اتفاق رخ نداد.

 

در فیلم سینمایی "جاده خشم" اطلاعات زیادی از گذشته شخصیت فیوریوسا داده نشد. در این فیلم شاهد بودیم که او برای یک شخص ظالم کار می‌کند که البته بر ضد او می‌شود و با مکس با نقش آفرینی تام هاردی همکاری می‌کند. میلر تمامی چهار فیلم "مد مکس" را کارگردانی کرده و سال ۲۰۱۵ برای فیلم "جاده خشم" نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اسکار شد.

 

تیلور جوی اخیراً فیلمبرداری "دیشب در سوهو" را به پایان رسانده و در حال حاضر در فیلم سینمایی "مرد شمالی" به کارگردانی رابرت اگرز بازی می‌کند. او در فیلم سینمایی "شکافته" و "شیشه" نیز بازی کرده است. کریس همسورث هم که برای بازی در مجموعه فیلم‌های انتقام جویان شناخته می‌شود، آخرین بار در فیلم سینمایی "استخراج" دیده شد. یحیی عبدالمتین هم سابقه بازی در فیلم "آکوامن" را دارد و اکنون هم مشغول بازی در فیلم "ماتریکس" است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------