پوران درخشنده جایزه جشنواره فیلم «گلوبال» هند را گرفت



اخبار,اخبار فرهنگی,پوران درخشنده
پوران درخشنده به دلیل تلاش‌های صادقانه در طی سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم؛ جایزه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «گلوبال» در کشور هندوستان را دریافت کرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «گلوبال» Global با آثار کارگردان ۸۰ کشور جهان؛ در روزهای ۶ تا ۸ آذر ماه جاری (۲۶ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰) به صورت آنلاین در کشور هندوستان برگزار شد و پوران درخشنده کارگردان باتجربه و سرشناس سینمای ایران که با تمام آثار سینمای‌اش به نمایندگی از سینمای ایران  در این رویداد سینمایی حضور داشت؛ به دلیل تلاش‌های صادقانه در طی سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم؛ جایزه این دوره جشنواره را از آن خود کرد.  

 

مراسم اختتامییه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «گلوبال» در روز جمعه ۷ آذر ماه جاری (۲۷ نوامبر ۲۰۲۰) در کشور هندوستان برگزار شد و جوایز این دوره از جشنواره، به برندگان بخش‌های مختلف اهدا شد.  

 

جشنواره بین‌المللی فیلم «گلوبال» که هر ساله با همت «مروه استودیو» Marwah Studios برگزار می‌شود؛ یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم در جهان به‌شمار می‌رود که جوهره و قدرت سینما را با همگرایی با جامعه جهانی در ارتباط با فیلمسازان دانشجو، علاقمندان به سینما و همچنین سینماگران جشن می‌گیرد و ایده اصلی آن، هم پرداخت حرفه‌ای داستانی مناسب است، که از طریق یک فیلم سینمایی درخشان، مخاطبان جهانی را نیز با خود همراه کند.

 

پوران درخشنده در حال حاضر، در مرحله پیش تولید فیلم سینمایی «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» قرار دارد؛ تا به همراه عوامل حرفه‌ایش در شرایط مناسب و بر اساس رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، به‌زودی شروع به فیلمبرداری آن کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------