رضا صادقی آلبوم جدید منتشر می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,رضا صادقی
تازه‌ترین آلبوم رضا صادقی دو سال پس از انتشار آلبوم "زندگی کن" روانه بازار خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، جدیدترین آلبوم "رضا صادقی" اسفندماه به بازار عرضه خواهد شد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این آلبوم احتمالاً با نام "حواست به من باشه" منتشر می‌شود و شامل هشت قطعه است. جدیدترین آلبوم رضا صادقی به تهیه‌کنندگی میلاد ماهان راد و از سوی موسسه فرهنگی هنری لیما در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

 

همکاری این تهیه‌کننده با رضا صادقی پیش از این در آلبوم "زندگی کن" هم اتفاق افتاده بود و حالا این بار تحت لیبل موسسه فرهنگی هنری لیما پیش می‌رود. آلبوم رضا صادقی این روزها مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از این اثر اعلام خواهد شد.

 

رضا صادقی آخرین آلبومش به نام زندگی کن را در اسفند سال ۱۳۹۷ به بازار عرضه کرد و پس از آن تک چند تک‌آهنگ و موزیک‌ویدیو را به مخاطبانش ارائه کرد. او در حدود یک سال اخیر که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد هم یک اجرای زنده آنلاین را برگزار کرده است. اجرایی که حضور "علی یاسینی" در بخش‌هایی از آن خبرساز شده بود.

 

"پیرهن مشکی"، "وایسا دنیا"، "یکی بود یکی نبود"، "دیگه مشکی نمی پوشم"، "همین…"، "فقط گوش کن" و "شب بارونی" از جمله آثاری هستند که تاکنون با خوانندگی رضا صادقی در بازار موسیقی منتشر شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------