اولین عکس از قسمت ویژه سریال فرندز



سریال فرندز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پری که یکی از شش ستاره‌ سریال است، تصویری منتشر کرد که او را در حین گریم برای ضبط ویژه‌برنامه‌ی گردهمایی عوامل و بازیگران "دوستان" نشان می‌داد.

به گزارش ایران آرت، متیو پری که در سریال "دوستان" (Friends) نقش "چندلر بینگ" را بازی کرده، تصویری از خودش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت اما به فاصله‌ی کوتاهی آن را حذف کرد. 

 

پری که یکی از شش ستاره‌ سریال است، تصویری منتشر کرد که او را در حین گریم برای ضبط ویژه‌برنامه‌ی گردهمایی عوامل و بازیگران "دوستان" نشان می‌داد. او با انتشار این تصویر نوشت: "لحظاتی پیش از خوردن براش گریم. گفتن ندارد که با "دوستان" تجدید دیدار خواهم کرد."

 

به گزارش ۳۰نما دیگر بازیگران "دوستان" آغاز فیلمبرداری ویژه‌برنامه را تأیید نکرده‌اند، اما "گرگ گرانده" دکوراتور سریال تصویری از مبل نمادین مقابل فواره که در تیتراژ سریال دیده می‌شد به اشتراک گذاشته است.

 

در این اپیزود ویژه که بدون فیلمنامه ضبط خواهد شد، "جنیفر انیستون"، "متیو پری"، "کورتنی کاکس"، "لیسا کودرو"، "مت له‌بلانک" و "دیوید شویمر" به همراه "مارتا کافمن" و "دیوید کرین" پدید‌آورندگان سریال حاضر خواهند بود. این اپیزود در استودیویی فیلمبرداری خواهد شد که سریال "دوستان" ضبط شده بود.

 

ویژه‌برنامه‌ی گردهمایی عوامل "دوستان" قرار بود یک سال قبل فیلمبرداری شود و همزمان با راه‌اندازی شبکه‌ی HBO Max به همراه تمامی فصل‌های سریال در فصل بهار روی ایر برود. اما با شروع پاندمی تولید این پروژه چند بار به تأخیر افتاد. تاریخ پخش این اپیزود در حال حاضر نامشخص است.

 

سریال فرندز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------