«کتاب باز» در ماه رمضان بازمی گردد/ «بی انتها» برنامه سحرگاهی



سروش صحت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شبکه نسیم با برنامه «کتاب باز» و «بی انتها» در آستانه افطار و سحر این ماه عزیز با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شبکه نسیم با برنامه «کتاب باز» و «بی انتها» در آستانه افطار و سحر این ماه عزیز با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

 

ویژه برنامه «کتاب باز» همچون سال گذشته برای این ماه و ساعات خاص آن تدارک دیده شده است تا بینندگان با تورق کتاب های خواندنی، لحظاتی با اهالی این حوزه همنشین و با تجربیات آنان همراه شوند. «کتاب باز» با اجرای سروش صحت در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ مهمان خانه های مخاطبان شبکه نسیم خواهند بود.

 

«بی انتها» عنوان ویژه برنامه دیگر شبکه نشاط و سرگرمی برای لحظات دلنشین افطار و سحر است که با فضاسازی خاص و بهره گیری از کلام بزرگان و مناجات به استقبال اوقات شرعی در این ماه پربرکت می رود.

 

بر این اساس و بنا بر جدول پخش جاری شبکه نسیم سریال خاطره انگیز «یادداشت های کودکی» هرشب ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود و در ادامه «ویتامین خ» شنبه تا چهارشنبه و برنامه «بی سیم» چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱، «چنددرجه» هرشب ساعت ۲۱:۳۰، «میشه که بشه» شنبه تا سه شنبه و برنامه «نسیم آوا» چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲:۳۰، «کودک شو» شنبه تا سه شنبه  و «خندوانه» چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن خواهند رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------