ادامه فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» ساخته می‌شود؟/ مذاکره با وینگارد شروع شده است



فیلم گودزیلا در برابر کونگ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ساخت ادامه‌ای بر «گودزیلا در برابر کونگ» در دستور کار قرار گرفته که ممکن است با عنوان «پسر کونگ» راهی سینماها شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، درست همان زمان که کمپانی لجندری ساخت «گودزیلا در برابر کونگ» را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد، فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» راهی سینماها شده بود. از اکران آن فیلم که با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری ساخته شد و تنها ۳۸۶ میلیون دلار فروش کرد و در نقدها هم حد متوسط را کسب کرد و ۴۲ درصد از سایت راتن تومیتوز گرفت، این نتیجه به دست آمد که شاید دیگر دوران هیولاها به سر آمده باشد و «گودزیلا در برابر کونگ» آخرین فیلم از این مجموعه باشد.

 

اما این فیلم که از ۳۱ مارس راهی سینماها شده و کارش را با فروش ۳۱.۶ میلیون دلاری در روز اول شروع کرد، تاکنون به فروش ۴۰۰ میلیون دلاری در سطح جهان دست یافته و پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی در دوران پاندمی شده است و هنوز در مناطقی مانند بریتانیا، برزیل و ژاپن راهی سینماها نشده است.

 

از آنجا که این فیلم تا همین حالا هم دومین فیلم پرفروش در میان ۴ فیلم از مجموعه دنباله‌های هیولاهاست، احتمال ساخت یک فیلم دیگر مطرح شده است.

 

به همین دلیل کمپانی مذاکراتی را با آدام وینگارد کارگردان «گودزیلا در برابر کونگ» آغاز کرده تا دنباله دیگری برای این فیلم بسازد. احتمال دارد این فیلم با عنوان «پسر کونگ» شکل بگیرد.

 

اگر این مذاکرات به نتیجه برسد وینگارد نخستین کارگردانی خواهد بود که بیش از یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی می کند.

 

با توجه به اینکه وینگارد فعلاً در میان استودیوها طرفداران زیادی دارد نمی‌توان تاریخی برای فیلم جدید تعیین کرد. برای مثال وی برای کارگردانی یک فیلم بلند بر مبنای کارتون «تاندر کتس» با برادران وارنر قرارداد بسته و ادامه‌ای برای «تغییر چهره» را قرار است برای پارامونت جلوی دوربین ببرد.

 

در هر حال هنوز نویسنده‌ای هم برای دنباله جدید معرفی نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------