آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلم زندگی 'شر' الهه موسیقی پاپ ساخته می‌شود



شر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
یونیورسال در صدد است تا فیلم بیوگرافیکال "شر"، خواننده‌ای که به الهه پاپ معروف است را بسازد.

به گزارش ایران آرت، شر یک روز پیش از تولد هفتاد و پنج سالگی‌اش تأیید کرد که یک فیلم بیوگرافیکال از زندگی او در دست ساخت است.

 

این فیلم بدون عنوان با همکاری یونیورسال و "جودی کریمر" و "گری گوتزمن" تهیه‌کنندگان "ماما میا!" تولید خواهد شد. "اریک راث" نویسنده و دیگر تهیه‌کننده این پروژه است.

 

"شر" در صفحه توییترش تولید این فیلم را تأیید کرده و می‌نویسد: "بسیار خوب، یونیورسال در حال ساخت یک فیلم بیوگرافیکال به همراه دوستانم جودی کریمر، گری گوتزمن تهیه‌کننده است. آن‌ها هر دو فیلم "ماما میا" را ساخته‌اند و "اریک راث" دوست عزیز برنده اسکار من فیلمنامه را می‌نویسد."

 

"شر" به همراه کریمر و گوتزمن یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است. همان‌گونه که "شر" می‌نویسد، راث برای فیلم "فورست گامپ" (Forrest Gump) در سال ۱۹۹۵ و نیز "ستاره‌ای متولد شده است" (A Star Is Born) با بازی "بردلی کوپر" و "لیدی گاگا" برنده اسکار شده است. راث و "شر" پیش‌تر در فیلم "مظنون" (Suspect) با یکدیگر همکاری کرده بودند. راث به‌تازگی فیلمنامه وسترن "قاتلین ماه گل" (Killers of the Flower Moon) را برای "مارتین اسکورسیزی" به نگارش درآورده و یکی از نویسندگان فیلمنامه "تل‌ماسه" (Dune) "دنی ویلنوو" بوده است.

 

"شر" شش دهه سابقه فعالیت در زمینه فیلم، تلویزیون و موسیقی را دارد. او در سال ۲۰۰۳ برنده امی، در سال ۲۰۰۰ برنده گرمی، و در سال ۱۹۹۸ برنده اسکار بهترین بازیگری برای "ماه‌زده" (Moonstruck) شده است. "شر" تنها یک جایزه تونی تا رسیدن به EGOT فاصله دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------