کیرا نایتلی: تمامی زنانی که می‌شناسم آزار جنسی دیده‌اند



کیرا نایتلی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کیرا نایتلی بازیگر سینمای هالیوود درباره تجربه آزار جنسی خبر از یک فاجعه می‌دهد و می‌گوید تمام زنانی که می‌شناسد این نوع آزار را تجربه کرده‌اند.

به گزارش ایران آرت، کیرا نایتلی به‌تازگی در مصاحبه با مجله «هارپرز بازار» در پاسخ به این پرسش که چرا مبارزه علیه زن-ستیزی در هالیوود تا این حد دیرهنگام آغاز شده می‌گوید آزار جنسی و زن-ستیزی به قدری مرسوم شده که گاهی حتی در موردش فکر نمی‌کنید. نایتلی می‌گوید: «زمانی بود که زن‌ها شروع کردند به فهرست کردن اقدامات پیش‌گیرانه برای حفظ امنیت در مسیر بازگشت به خانه، و من فکر کردم، همه این کارها را انجام می‌دهم، اما حتی در موردش فکر نمی‌کنم. این موضوع لعنتی افسرده‌کننده است.»

 

«هارپرز بازار» گزارش می‌دهد که در حین این مصاحبه یک «مرد غریبه تنها» به بازیگر و مصاحبه‌کننده نزدیک شده و فریاد زده که آیا نایتلی در همان نزدیکی به مدرسه رفته یا نه. این دو «شتاب‌زده از یکدیگر جدا» شده‌اند تا پناهگاهی پیدا کنند، اما مرد از تعقیبشان دست برنمی‌دارد و چند دقیقه بعد بازمی‌گردد. نایتلی در مورد این وضعیت می‌گوید: «فکر می‌کنم جالب است که همزمان با صحبت در مورد این موضوع در حال تعقیب هم باشیم.»

 

نایتلی در پاسخ به این پرسش که آیا تجربه آزار جنسی داشته یا نه می‌گوید: «بله! یعنی همه داشته‌اند. به معنای واقعی کلمه، کسی را نمی‌شناسم که به شکلی این تجربه را نداشته باشد.»

 

نایتلی اخیراً در فیلم «بدرفتاری» ظاهر شده و فیلم بعدی‌اش «شب بی‌صدا» است که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------