سلبریتی‌هایی که «بی‌پدر» بزرگ شدند/ تصاویر



با داشتن مادری مستقل و قدرتمند در کنارشان، این ستاره‌ها هرگز متوجه جای خالی پدر نشدند.در حالی که بسیاری از ستاره‌ها از کودکی زندگی مطابق با میلشان را تجربه کرده‌اند، ۱۰ سلبریتی این مقاله در شرایطی نه چندان ایده‌آل بزرگ شدند. این سلبریتی‌ها در تمام و یا بخش بزرگی از کودکی و نوجوانیشان ردی از پدر را نیافتند و ستاره شدن در چنین شرایطی را مدیون مادرانی فداکار، مستقل و قدرتمند هستند.

 

۱۰. کریستینا آگیلرا

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کریستینا کودکی‌اش را در خانه‌ای پر از خشونت گذراند. در حقیقت تا پیش از آنکه مادر کریستینا جسارت لازم برای ترک همسرش را پیدا کند، کریستینا مجبور به تحمل آن خانه و البته پدر خشن‌اش بود. احتمالا به همین دلایل است که کریستینا همواره احترام فراوانی برای مادرش قائل است و این موضوع را به کرات در مصاحبه‌های گوناگون گفته است.

 

کریستینا در گفت و گویی با مجله پیپر در این باره می‌گوید:" این موضوع که برخی، زنانی شبیه به مادر من را به سادگی قضاوت می‌کنند و برای مثال می‌گویند چرا آن مرد را زودتر ترک نکردی؟ ناراحتم می‌کند. به نظر من صرف بودن در چنین وضعیتی برای شما آسیب‌های روان‌شناختی و آزار‌های روحی فراوانی به همراه خواهد داشت و در چنین شرایطی بسیاری از انسان‌ها توانایی فریاد زدن شرایطشان را ندارند و یا دست کم به افرادی نیاز دارند که راه درست را به آن‌ها نشان دهد. "

 

۹. کلی کلارکسون

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

احتمالا اگر از خود کلی درباره والدینش بپرسید، به شما خواهد گفت فقط یک مادر دارد. در حقیقت پدر کلی زمانی که او فقط ۶ سال داشت، خوانواده‌اش را برای همیشه ترک کرد. بر اساس صحبت‌های این ستاره مسابقه امریکن آیدل، مادرش مانند یک دیوار هرگز پشت کلی را خالی نکرده است.

 

کلی کلارکسون در مصاحبه‌ای درباره این موضوع چنین می‌گوید:" گاهی از خودم می‌پرسم چطور موفق شدم از تمامی موانعی که در زندگی به آن‌ها برخوردم، عبور کنم؟ و هیچ وقت به پاسخی جز حضور و تاثیر مادرم نمی‌رسم. هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی از او تشکر کنم. "

 

۸. کانیه وست

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کانیه وست این روز‌ها به دلایل متفاوت و متنوعی معروف است. در کنار یک موزیسین معروف بودن، کانیه بخش زیادی از معروفیتش را مدیون ازدواج و زندگی با کیم کارداشیان است، البته اگر از جذابیت خودشیفتگی عجیب کانیه برای مجله‌ها و روزنامه‌ها بگذریم. زمانی‌که به رابطه این کانیه خودشیفته با مادرش دوندا نگاهی بی‌اندازید، آنگاه به وجوه مهربان‌تر و آسیب‌پذیرتر شخصیت کانیه وست می‌رسید.

 

پدر و مادر کانیه در سه سالگی او از هم جدا شدند و مسئولیت بزرگ کردن او تمام و کمال با مادرش بود. بر اساس گفته‌های کانیه، مادرش همواره کنار او بوده است و در کار‌های هنری همیشه تشویق‌اش می‌کرده است. جالب است بدانید دوندا حتی برای مدتی به عنوان مدیر برنامه‌های کانیه وست مشغول به کار بود.

 

۷. آنجلینا جولی

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

پدر و مادر آنجلینا هردو آرزوی بازیگر شدن داشتند و هرچند که پدرش (Jon Voight) موفق شد در این راه موفقیت‌های زیادی کسب کند، اما مادرش (Marcheline Bertrand) به دلیل نگهداری از دو فرزندش موفق به دنبال کردن آرزویش نشد. مارشلین برترند در سال ۲۰۰۷ بر اثر سرطان درگذشت.

 

آنجلینا جولی به ایندیپندنت درباره مادرش این چنین می‌گوید:" مادرم را در حالی به یاد می‌آورم که همواره در حال رفع نیاز‌های فرزندانش بود. برای ما همیشه مادر حاضر بود حتی اگر خودش ناراحت یا بیمار بود. "

 

۶. کیانو ریووز

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

پدر و مادر کیانو، ساموئل و پاتریشیا برای اولین بار یکدیگر را در بیروت ملاقات کردند و این رابطه تا سه سالگی کیانو و هنگامی که پدرش آن دو را برای همیشه ترک کرد، ادامه یافت. کیانو در زمان بزرگسالی هرگز سعی نکرد با پدرش ارتباطی داشته باشد و ملاقات این دو در ۱۳ سالگیِ کیانو آخرین ملاقات آقای بازیگر با پدرش است.

 

سلبریتی محبوب این روز‌ها در عوض رابطه بسیار نزدیکی با مادرش دارد و بار‌ها در مصاحبه‌های گوناگون درباره او صحبت کرده است. جالب است بدانید کیانو ریووز یک بار مادرش را به عنوان همراه به مراسم اسکار برده است.

 

۵. جاستین بیبر

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

پتی ملت جاستین را زمانی‌که تنها ۱۹ سال داشت به دنیا آورد و هرچند که رابطه آن دو همیشه به صمیمیت این روز‌ها نبوده است، اما جاستین همیشه از زحمات مادرش تشکر کرده است.

 

جاستین همچنین در ترک "Turn to You" که به مناسبت روز مادر منتشر کرد، به زحمات مادرش برای اینکه او زندگی بهتری داشته باشد اشاره می‌کند واو را به سبب مقاومتش می‌ستاید.

 

۴. آلیشیا کیز

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

مادر ایتالیایی آلیشیا او را در یکی از بدنام‌ترین محله‌های نیویورک (Hell's Kitchen) در میان خشونت و بی عدالتی دست تنها بزرگ کرد و به او آموخت انسان‌دوست و مهربان باشد.

 

آلیشیا در مصاحبه با گاردین درباره مادرش می‌گوید:" نداشتن هیچ‌گونه رابطه با پدر، باعث شد دریابم مادرم چه زن قدرتمند و بی نظیری است و تقریبا از زمانی‌که به یاد می‌آورم دوست داشتم مانند او قوی باشم. "

 

۳. جولیا رابرتز

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

داشتن یک شغل تمام وقت و بزرگ کردن سه فرزند به هیچ وجه کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد، اما بتی لوو مادر جولیا به خوبی از پس این کار برآمده است. ستاره (Pretty Woman) می‌گوید تازه بعد از مادر شدن متوجه کار فوق‌العاده مادرش شده است و هیچ وقت نفهمیده او چطور به آن همه کار می‌رسید.

 

جولیا رابرتز مادرش را در سال ۲۰۱۵ و بر اثر سرطان ریه از دست داد و آن طور که خودش می‌گوید روزی نیست که به مادرش و به تاثیر این زن مستقل و قدرتمند در زندگی و شخصیت فرزندانش فکر نکند.

 

۲. جِی‌زی

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

گلوریا کارتر، جی‌زی و دیگر فرزندانش را دست تنها بزرگ کرد چرا که پدر جی‌زی خیلی زود خانواده‌اش را برای همیشه ترک کرد.

 

جی‌زی مادرش را زنی سختکوش و زحمتکش توصیف می‌کند. گلوریا در حال حاضر هم با وجود توصیه فرزندانش به استراحت، به عنوان رئیس هیئت مدیره بنیاد شاون کارتر مشغول به فعالیت است.

 

۱. سلنا گومز

سلبریتی ها بدون پدر،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کسانی که فعالیت حرفه‌ای سلنا گومز را در طول سال‌ها دنبال کرده‌اند می‌دانند که او تنها توسط مادرش بزرگ شده است. مندی تیفی حتی تا اواخر نوجوانیِ دخترش مسئولیت مدیریت برنامه‌های سلنا را هم به عهده داشت.

 

مندی در زمان تولد سلنا تنها ۱۶ سال داشت و بدیهی است که برای تامین نیاز‌های او کار سختی در پیش داشته است. در آن زمان مندی برای گذران زندگی در سه جای متفاوت کار می‌کرد. ستاره خوش آتیه موسیقی مادرش را به خاطر تواضع، استقلال و حرفه‌ای بودنش می‌ستاید و درباره او می‌گوید:" من همیشه دوست دارم با غریبه‌ها مهربان باشم و در نهایت همواره می‌دانم که این بازتاب شخصیت مادرم در من است. "

 

آرمان رمضانی/ برترین ها

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------