زمان پخش فصل یازدهم سریال مردگان متحرک اعلام شد



سریال مردگان متحرک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فصل یازدهم "مردگان متحرک" در مجموع شامل 3 بخش 8 قسمتی است و در کل در 24 قسمت پخش خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، تریلر (پیش‌نمایش سریال) کامل فصل یازدهم و پایانی "مردگان متحرک" در جریان رویدادی در "کامیک کان" شهر سن‌دیگو به نمایش در‌آمد. فصل پایانی این سریال قرار است در قالب 3بخش مجزا پخش شود. پیش‌تر اعلام شده بود که فصل یازدهم سریال بزرگ و موفقیت‌آمیز مردگان متحرک قرار است در 22 آگوست(31مرداد) پخش شود. البته قرار است که 8قسمت اول این فصل، که به‌گفته "اسکات گیمپل" مسئول محتوای این سریال، گستره و مقیاسی که هواداران از مردگان متحرک انتظار دارند را دربر خواهد داشت، یک هفته قبل از انتشار رسمی آن از طریق "ای‌ام‌سی‌پلاس" انتشار یابد.

 

فصل یازدهم "مردگان متحرک" در مجموع شامل 3بخش 8قسمتی است و در کل در 24قسمت پخش خواهد شد. البته بخش‌های دوم و سوم فصل پایانی مردگان متحرک قرار است در سال2022 انتشار یابند. البته تاریخ دقیقی هنوز برای پخش دو قسمت آخر این سریال اعلام نشده است.

 

به گزارش همشهری، "نورمن ریداس"، "ملیسا مک‌براید"، "لاورن کوهان"، "کریستیان سراتوس"، "جاش مک‌ درمیت"، "ست گیلیام" و "جفری دین مورگان" از بازیگران قدیمی‌تر این سریال هستند که در کنار بازیگران جدیدی نظیر "لایلا رابینز"، "جاش همیلتون"، "ریچی کاستر" و "مارگوت بین"ایفای نقش می‌کند.

 

سریال "مردگان متحرک" ازجمله سریال‌های پرطرفدار در میان جوانان ایرانی است که فصل‌هایی از آن در شبکه نمایش خانگی، سایت‌ها و پلتفرم‌های اینترنتی مرتبط با نمایش فیلم در داخل کشور، نیز در دسترس علاقه‌مندان به سریال‌های ترسناک و هیجان‌انگیز با محوریت داستان زامبی‌ها(مردگان متحرک)قرار دارد.

 

پخش این مجموعه از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ (9 آبان 1389) از شبکه "ای‌ام‌سی" در آمریکا آغاز شده و تاکنون 10فصل از آن پخش شده که فصل یازدهم، آخرین فصل این سریال تلویزیونی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------