بازیگری که هشت سال تلاش کرد پلک نزند!



مایکل کین،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مایکل کین به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد به مدت هشت سال تلاش کرده است، پلک نزند.

به گزارش بانی فیلم، مایکل کین افشا کرد که هشت سال تلاش کرده پلک‌هایش را روی هم نگذارد. موضوعی که باعث شد عده زیادی فکر کنند او یک دیوانه است. این بازیگر کهنه کار و ۸۸ ساله تایید کرد این کار را برای افزایش مهارت‌ها و تکنیک‌های بازیگری خود انجام داده است.

 

مایکل کین که در بیش از ۱۳۰ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است، می‌گوید این ایده در دوران مدرسه و زمانی که کتابی در مورد بازیگری می‌خواند به ذهن او آمده است. این کتاب «به خودتان بازیگری بیاموزید» نام داشت و بخش‌هایی از آن مربوط به کنترل پلک زدن چشم بود که مایکل کین هم تلاش کرد آن را اجرا کند.

 

بازیگر فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» به میرر گفت: در هنگام خواندن کتاب یکی از چیز‌هایی که ذهنم خطور کرد این بود که نباید پلک بزنم. تحت هیچ شرایطی نباید پلک هایم را روی هم بگذارم. طی هشت سال پس از این ماجرا بیرون می چرخیدم و تلاش می‌کردم که پلک نزنم. مردم اطراف من از جمله مادرم تصور می‌کردند که عقلم را از دست داده ام. آن‌ها فکر می‌کردند که دیوانه شده ام و باعث ترسیدن آن‌ها می‌شدم.

 

این تلاش‌ها و تعهد مایکل کین برای عدم پلک زدن باعث شده بود که مدتی به او لقب «چشمان مار» را بدهند. مایکل کین هفته گذشته در پنجاه و پنجمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری جایزه افتخاری دستاورد هنر را دریافت کرده بود.

 

پیش از این آنتونی هاپکینز هم گفته بود از تکنیک مشابهی برای نقش آفرینی به عنوان هانیبال لکتر در فیلم سینمایی «سکوت بره ها» که در سال ۱۹۹۱ منتشر شده بود، استفاده کرده است. هاپکینز گفته بود: اگر پلک نزنید می‌دانید که می‌توانید توجه مخاطب را کاملا به سمت خود جلب کنید. البته مسئله بیشتر پلک نزدن نیست، مسئله این است که ثابت و ساکن باشید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------