آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلم گشت و گذار در جنگل ۲ ساخته می‌شود/ «بی‌مصرف‌ها» به چهارمین نسخه خود رسید



فیلم گشت و گذار در جنگل ۲،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کمپانی دیزنی اعلام کرده است قسمت دوم «گشت و گذار در جنگل» را می‌سازد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ادامه‌ای بر فیلم ماجراجویانه دیزنی که برمبنای گشت و گذار در یک پارک تفریحی ساخته شده در دست ساخت قرار می‌گیرد. دیزنی با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری فیلم «گشت و گذار در جنگل» در آمریکا این تصمیم را گرفت.

 

به این ترتیب دواین جانسون و امیلی بلانت برای یک فیلم ماجراجویانه دیگر بازمی‌گردند تا نقش شخصیت‌های کاپیتان فرانک وولف و مکتشف شجاع دکتر لیلی هوتون را تکرار کنند.

 

انتظار می‌رود کارگردانی فیلم دوم هم بار دیگر به ژائومه کولت-سرا سپرد شود. مایکل گرین که با همکاری گلن فیکارا و جان ریکوآ فیلمنامه فیلم اصلی را نوشتند فیلمنامه ادامه آن را هم می‌نویسد.

 

«گشت و گذار در جنگل» ۳۰ جولای اکرانش را شروع کرد و علاوه بر آن در دیزنی پلاس هم به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت و با قیمت ۳۰ دلار به فروش رسید. در هفته افتتاحیه این فیلم فروشی ۳۴.۲ میلیون دلاری از نمایش در سینماها و فروشی ۳۰ میلیون دلاری از دیزنی پلاس به دست آمد. این فیلم از آن زمان همچنان در گیشه به فروشش ادامه داده و این هفته که پنجمین هفته اکرانش را پشت سر گذاشت به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دست یافت. فروش فیلم در سراسر جهان در این مدت ۱۸۷ میلیون دلار بوده است.

 

این فروش برای دوران پاندمی قابل قبول بوده است. فروش هفته افتتاحیه «گشت و گذار در جنگل» بالاتر از «هرج و مرج فضایی» با فروش ۳۱ میلیون، «گودزیلا در برابر کونگ» با فروش ۳۱ میلیون، «کروئلا» با فروش ۲۱ میلیون بوده است. با این حال فروش آن با «بیوه سیاه» که ۸۰ میلیون دلار در ۳ روز افتتاحیه فروخت یا «سریع و خشمگین ۹» که ۷۰ میلیون دلار فروخت قابل مقایسه نیست. با هزینه تولید ۲۰۰ میلیون دلاری این فروش به معنی موفقیت در دوران عادی محسوب نمی‌شد اما اکنون این فیلم هم به دنباله‌های دیزنی پیوسته است.

 

قابل توجه اینکه فروش «بیوه سیاه» از اکران سینمایی و آنلاین کسب شد اما «سریع و خشمگین ۹» تنها در سینماها اکران شد.

 

***

 

«بی‌مصرف‌ها» به چهارمین نسخه خود رسید

یک فیلم جدید از سری فیلم‌های «یک بار مصرف‌ها» در دست ساخت است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از ددلاین، لاینزگیت و میلنیوم میدیا یک فیلم جدید از فیلم‌های «یک بار مصرف‌ها» را می‌سازند.

 

بار دیگر جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوتور و سیلوستر استالونه به ترتیب در نقش‌های لی کریسمس، گانر جنسن، تول رود، و بارنی راس ظاهر می‌شوند. علاوه بر آن ۵۰ سنت، مگان فکس، و تونی جاآ به این فیلم که چهارمین فیلم مجموعه است، می‌پیوندند.

 

مجموع این فیلم‌ها در بازار جهانی ۸۰۴ میلیون دلار فروش کرد.

 

تولید فیلم چهارم از پاییز شروع می‌شود و اسکات وا کارگردان فیلم خواهد بود. این فیلم بر مبنای فیلمنامه اسپنسر کوهن با نگاه مجدد مکس آدامز و جان جوزف کانلی ساخته می‌شود.

 

استاتهام از تهیه کنندگان فیلم جدید هم خواهد بود.

 

«یک بار مصرف‌ها» اولین بار سال ۲۰۱۰ اکران شد و کارگردانی آن را سیلوستر استالونه برعهده داشت. دولف لاندگرن، جت لی، میکی رورک، بروس ویلیس، آرنولد شوارتزنگر، جیسون استاتهام بازیگران آن فیلم بودند. قسمت دوم و قسمت سوم در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ اکران شدند.

 

چندی پیش دو هنر پیشه معروف سینمای هالیوود آرنولد شوایتزنگر" و "سیلوستر استالونه" با شرکت در مراسمی تحت عنوان "دوستان ارتش اسرائیل"، ۳۳ میلیون دالار به این کشور کمک کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------