آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

بابک حمیدیان به کرونا مبتلا شد/ تکذیب ابتلای ایران درودی به کرونا



بابک حمیدیان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بابک حمیدیان به کرونا مبتلا شد. ابتلای ایران درودی به ویروس کرونا تکذیب شد.

به گزارش برنا، بابک حمیدیان بازیگر سینما و تئاتر ایران به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

 

حمیدیان که این روزها سریال «خاتون» با بازی او در حال پخش است، این روزها مشغول تهیه فیلم «پیر پسر» بود که متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شد.

 

***

 

ایران درودی به کرونا مبتلا شد

سیدمحمد طباطبایی اعلام کرد، ایران درودی، نقاش پیشکسوت، به کرونا مبتلا شده است و در حال حاضر ریه این هنرمند، درگیر شده و در خانه تحت مراقبت قرار گرفته است.

 

ایسنا نوشت: ایران درودی، نقاش، نویسنده و کارگردان ایرانی به دلیل ابتلا به کرونا در خانه تحت مراقبت پرستاران بیمارستان قرار گرفته و ریه او نیز درگیر شده است.

 

این هنرمند نقاش دو روز قبل و همزمان با سالروز تولدش، به دلیل کسالت نتوانست گفت‌وگو کند. امروز سیدمحمد طباطبایی، فعال فرهنگی و دبیر سابق شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، خبر ابتلای ایران درودی به ویروس کرونا را تایید کرد. 

 

طباطبایی حسینی ضمن اشاره به اینکه این هنرمند بیشتر به لحاظ سیستم گوارشی تحت تأثیر ویروس قرار گرفته است، درباره وضعیت عمومی جسمی درودی گفت: «ریه ایشان تا حدی درگیر شده است و کرونا نیز بیشتر به دستگاه گوارش ایشان سرایت کرده است.» 

 

به گفته او، ایران درودی در روز دهم شهریور تست داده و نتیجه این تست در روز یازدهم شهریور منفی شده است، اما نظر پزشک بر این بود که نمی‌توان به تست اطمینان کرد و ایشان به کرونا مبتلا شده‌اند. در روز یازدهم شهریور ایشان اسکن ریه انجام دادند و مشخص شد که ریه ایشان تا حد زیادی درگیر شده و به کرونا مبتلا شده‌اند.» 

 

این فعال فرهنگی درباره ضرورت بستری شدن این هنرمند در بیمارستان، اضافه کرد: «از خانم درودی سنی گذشته است و در بیمارستان بستری شدن برای ایشان خیلی سخت است اما اگر تشخیص داده شود که باید بستری شوند حتما این اتفاق خواهد افتاد اما فعلا تشخیصی بر این مبنا داده نشده است.» 

 

تکمیلی/ ابتلای ایران درودی به کرونا، تکذیب شد

کم‌تر از سه ساعت پس از انتشار خبر ابتلای ایران درودی، نقاش پیشکسوت کشورمان، به کرونا، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، این خبر را تکذیب کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، پس از تماس تلفنی با ایران درودی، تاکید کرد این نقاش پیشکسوت، به کرونا مبتلا نشده است. 

 

حسینی‌پور، با اشاره به آن‌که حوالی ساعت ۱۴ امروز (شنبه ۱۳ شهریور) با ایران درودی، تماس تلفنی داشته، گفت: «خوشبختانه برخلاف خبر منتشرشده، حال ایشان مساعد است و وی به ویروس کرونا مبتلا نشده‌ است.»

 

او افزود: «ابتلا به ویروس کرونا، مربوط به خانمی است که در منزل، کمک حال این هنرمند پیشکسوت و سال‌خورده بوده است. اما حال خانم ایران درودی خوب است و علائمی نسبت به ابتلای این هنرمند نام‌دار هنر نقاشی و تجسمی کشورمان به ویروس کرونا دیده نشده است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------