رابرت پتینسون، بتمن و چند سوپرایز کوچک



رابرت پتینسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رابرت پتینسون به‌تازگی در مصاحبه با ورایتی وعده داده است که عوامل "بتمن" برای هواداران "چند سوپرایز کوچک" خواهند داشت.

به گزارش ایران آرت، رویداد هواداری "دی‌سی فندوم" (DC FanDome) تا چند هفته آینده برگزار و جزئیات زیادی از پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی و کامیک آینده دی‌سی به اشتراک گذاشته خواهد شد. یکی از این عناوین فیلم "بتمن" (The Batman) به کارگردانی "مت ریوز" و بازی "رابرت پتینسون" است که پیش‌تر تأیید شده تریلر جدیدش در همین رویداد منتشر خواهد شد.

 

پتینسون به‌تازگی در مصاحبه با "ورایتی" وعده داده است که عوامل "بتمن" برای هواداران "چند سوپرایز کوچک" خواهند داشت. او می‌گوید: "من و زویی [کراویتس] کارهایی کرده‌ایم. کار جالب و کوچکی است. سوپرایزهای کوچک بسیاری وجود دارد." پتینسون که در "بتمن" نقش "بروس وین" را بازی کرده می‌گوید بخش‌هایی از فیلم ریوز را دیده است: "بخش‌هایی از فیلم را دیده‌ام و به نظرم خیلی جذاب است."

 

ریوز پیش‌تر فاش کرده بود که فیلم یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله "زن گربه‌ای" با بازی "زوئی گراویتس"، "پنگوئن" با بازی "کالین فرل"، "ریدلر" با بازی "پل دینو"، "آلفرد پنی‌وورث" با بازی "اندی سرکیس" و "کارماین فالکن" جنایت‌کار با بازی "جان تورتورو" در آن حاضرند. نقش "کمیسر جیمز گوردن" نیز به "جفری رایت" سپرده شده است.

 

در حین فیلمبرداری پروژه، پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته از محل تولید فیلم دور ماند. بدلکاران او نیز چند بار با ابتلا به ویروس موجب توقف فیلمبرداری شدند. این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما "مایکل کیتون" و "بن افلک"، بازیگران سابق نقش "بتمن" نیز باید در همین سال همین نقش را تکرار کنند.

 

ریوز در مورد کامیک "بتمن: سال اول" (Batman: Year One) نوشته "فرانک میلر" و "دیوید ماتزوکلی" می‌گوید: "احساس کردم که داستان‌های زیادی در مورد پیشینه شخصیت دیده‌ایم. به نظر می‌رسید که موضوع به سمت فانتزی پیش می‌رود و فکر کردم که خوب، یکی از راه‌هایی که نرفته‌ایم و [کامیک] "سال اول" با موفقیت انجامش داده، این است که یک راست به سراغ "بتمن" جوان برویم، نه اینکه پیشینه شخصیت باشد، بلکه به پیشینه‌اش ارجاع دهد و درونش را نشان دهد. فیلم ممکن است به صحنه‌های عملی وابسته باشد، اما فکر کردم که شاید احساسی‌ترین "بتمن" تاریخ را بسازیم."

 

"بت‌من" ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------