سید جواد هاشمی: حرکات موزون «شهر گربه‌ها» ممکن است در ورزش هم اتفاق بیافتد



فیلم شهر گربه ها،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کارگردان فیلم «شهر گربه‌ها» زیر بار حواشی و علیرغم میل باطنی‌ خود، در این فیلم تغییراتی ایجاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما، درباره حواشی اخیر اکران فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» گفت: برای همه فیلم‌های سینمایی پروانه نمایش صادر می‌شود؛ آن هم توسط گروهی که تمام حساسیت‌های جامعه را می‌دانند و مبتنی بر آن مجوز اکران می‌دهند. برای فیلم «شهر گربه ها» هم به همین صورت بود و مجوزپروانه نمایش صادر شد.

 

او بیان کرد: اما جوانی کم تجربه بدون اینکه تمامی زوایا را در نظر بگیرد، حواشی برای فیلم به وجود آورد تا گروه صادرکننده پروانه نمایش بترسند. این کار درستی نیست. آن جوان که اسمش را نمی‌دانم و نمی‌خواهم بدانم، در «فارس من» امضا جمع کرده است و مردمی که فیلم را ندیده اند «شهر گربه‌ها» را قضاوت و متن اعتراضی را امضا کردند.

 

وی افزود: حملات به فیلم شهر گربه‌ها، هجوم به سید جواد هاشمی است، نه فیلم من؛ بازیگران فیلم برای انتقال شادمانی به بچه ها حرکات موزون انجام داده‌اند؛ این کار ممکن است در ورزش هم اتفاق بیافتد؛ از نظر من هیچ حرامی اتفاق نیافتاده است.

 

هاشمی با تأکید بر احترام به عواطف و احساسات بخشی از مردم که امضا کردند، گفت: علیرغم میل باطنی ام، بخش‌هایی از فیلم «شهر گربه‌ها» را تغییر دادم و صرفاً به دلیل احترام به نظر آن بخش از مردم این کار را انجام دادم. با وجود اینکه این کار برایم بسیار هزینه بر و سخت بود اما به نظر آن‌ها احترام گذاشتم. امیدوارم آن‌ها هم به من احترام بگذارند.

 

این کارگردان همچنین در بخشی از صحبت های خود به هجمه های وارده به خود از سوی برخی اشاره کرد و گفت: این هجمه ها نه هجوم به شهر گربه ها که هجمه به شخص جواد هاشمی است؛ وگرنه بارها در بسیاری از فیلم های سینمایی دیگر شاهد حرکات موزون بوده ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------