علیمردانی با «دیرین دیرین» خداحافظی کرد



دیرین دیرین،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
محمدرضا علیمردانی در واکنش به خداحافظی کارگردان انیمیشن «دیرین دیرین»، خداحافظی‌اش را با این پروژه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، علی درخشی، کارگردان انیمیشن «دیرین دیرین»، با انتشار متنی از خداحافظی‌اش با این پروژه خبر داد و چند ساعت بعد از انتشار این متن، محمدرضا علیمردانی ـ صداپیشه این انیمیشن ـ نیز خداحافظی‌اش با «دیرین دیرین» را اعلام کرد.

 

درخشی با بیان اینکه شاید خداحافظی‌اش با انیمیشن «دیرین دیرین» باید زودتر رخ می‌داد، نوشت: هشت سال پیش این مجموعه را خلق کردم و با حمایت مرحوم ابوالحسنی و خلاقیت محمدرضا علیمردانی و همکاران گرانقدرم، آن را به اوج رساندم. اما امروز برخلاف گذشته دیگر شرایط همکاری مهیا نیست و ناچار به ترک پروژه هستم.

 

درخشی در پایان برای همکارانش آرزوی موفقیت کرده و گفته است: قسمت‌هایی که پیشتر با نام او تولید شده به پخش می‌رسند، اما از امروز دیگر همکاری با این پروژه ندارد.

 

محمدرضا علیمردانی نیز در واکنش به خداحافظی کارگردان «دیرین دیرین» تاکید کرد که اگر درخشی نباشد او هم حضور نخواهد داشت و خداحافظی‌اش را از انیمیشن دیرین دیرین که با صدای او شناخته می‌شود، اعلام کرد.

 

محمد ابوالحسنی، تهیه‌کننده انیمیشن «دیرین دیرین» که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، روز شنبه (۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۰) درگذشت.

 

دیرین دیرین،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------