اولین واکنش منتقدان به پیش درآمد «گیم اوف ترونز»/ خاندان اژدها بهتر از بازی «تاج و تخت»؟



سریال بازی تاج و تخت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
اولین واکنش‌ها به سریال پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت» با عنوان «خاندان اژدها» بسیار مثبت بوده است. این سریال که اولین قسمتش روز ۲۱ آگوست یعنی ۱۳ روز دیگر منتشر می‌شود برای منتقدان نمایش خصوصی داشته که نظر مثبت آنها را جلب کرده است.

به گزارش سینمادیلی، استیو واینتراب سردبیر سایت کولایدر در توئیتی نوشت: «با اینکه من اصلا فصل آخر «گیم اوف ترونز» را دوست نداشتم، اما تایید می‌کنم که اپیزود اول «خاندان اژدها» بسیار خوش ساخت است و من را قانع کرد که تماشای آن را ادامه بدهم.» کریستینا رادیش یکی دیگر از منتقدین این وبسایت نوشت: «هنوز احساس عظمت و حماسی و بودن در این سریال است. در عین حالی که قصه شخصی و صمیمی‌ درباره یک خانواده تعریف می‌کند و عشق و معضلاتشان را نمایش می‌دهد.»

 

وبسایت ایندی وایر این سریال را «خشن» و «شوکه کننده» توصیف کرده و حتی تئا توچد منتقد این سایت نوشته که : «این سریال بهتر از «بازی تاج و تخت» و «برکینگ بد» است. HBO دوباره کارش را درست انجام داده. این فقط یک سریال فانتزی نیست بلکه بهترین سریال ساخته‌شده با بهترین اکشن و موسیقی است.»

 

برخی دیگر از منتقدین مثل براندو کتز متنقد وبسایت Wrap هیجان منتقد ایندی وایر را نداشتند، اما این فیلم را وارثی لایق برای «بازی تاج و تخت» دانسته‌اند. پادکست سینمایی بولد مووز هم در توئیتی نوشته: «یک کارگردان متخصص اکشن یعنی ساپوچنیک، مت اسمیت، فکر می‌کنم ایپزود اول خاندان اژدها طرفداران ناراحت از اتفاقات فصل آخر «بازی تاج و تخت» را به خود برگرداند. همچنین بدون لو دادن قصه باید بگویم اتفاقی در اپیزود اول می‌افتد که احتمالا برای طرفداران این دنیا حکم کفرگویی را دارد و قطعا تایید خود آر آر مارتین را برایش داشته‌اند و احتمالا تئوری‌های بسیاری از دل آن درخواهد آمد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------