آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اولین قسمت برنامه «ماه عسل» سیاسی شد/ آقای رئیس جمهور، 4 سال دیگر نگویید فرصت نشد



مجری برنامه ماه عسل,برنامه ماه عسل 92,احسان علیخانی

اولین قسمت برنامه «ماه عسل» سیاسی شد/ آقای رئیس جمهور، 4 سال دیگر نگویید فرصت نشد

مهمان برنامه ماه عسل که بر اثر بیماری ام‌اس روی ویلچر می‌نشست گفت: تنها رئیس جمهوری که در صحبت‌هایش از معلولان صحبت کرد، آقای روحانی بود که به دلیل کمبود وقت نتوانست توضیح کاملی بدهد. امیدوارم که در این 4 سال بتوانند کارهای لازم را برای این قشر از جامعه انجام دهند و نگویند که فرصت نشد.

 برنامه «ماه عسل» در نخستین روز از ماه رمضان، از مهمانانی که سال 90 در برنامه حضور داشتند، دعوت دوباره کرده بود؛ زوج جوانی که به دلیل بیماری ام‌اس‌ زن خانواده شرایط متفاوتی نسبت به سایرین داشتند یکی از مهمان‌های سال 90 نبودند که در این برنامه حاضر شدند.

 

نکته جالب حضور این زوج، گلایه‌هایی بود که آن‌ها نسبت به شرایط سخت جامعه و فضای شهری داشتند. آن‌ها در این باره گفتند: متاسفانه بیمارستانی که متخصص ام‌اس در آن مستقر است رمپ ندارد و باید از ویلچر را از پله‌ها با کمک دیگران بالا برد. یا آنکه ویلچرهای بیمارستان رسول اکرم(ص) در آسانسور جا نمی‌شود چه برسد به آنکه فرد بیمار بخواهد از ویلچر شخصی‌اش استفاده کند. یا آنکه بیمه تکمیلی به فیزیوتراپی که لازمه درمان بیماران ام‌اس است تعلق نمی‌گیرد.

 

این خانم که پس از گذشت دو سال اکنون روی ویلچر می‌نشیند و بیماری سیر خود را ادامه می‌دهد افزود: تنها رئیس جمهوری که در صحبت‌هایش از معلولان صحبت کرد، آقای روحانی بود که به دلیل کمبود وقت نتوانست توضیح کاملی بدهد. امیدوارم که در این 4 سال بتوانند کارهای لازم را برای این قشر از جامعه انجام دهند و نگویند که فرصت نشد.

 

لازم به ذکر است برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی همانند سال‌های گذشته از شبکه سه سیما پخش می‌شود. اجرای این برنامه سال گذشته بر عهده علی ضیا بود، بنابراین در این برنامه علیخانی مهمانان خود را از برنامه سال 90 انتخاب کرد.

نامه نیوز

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------